هفته‌ی بیستم مسابقات لیگ برتر|

تراکتور برای حفظ روند صد درصد پیروزی خانگی با هدایت الهامی، به مصاف سایپا می‌رود

1398/11/24 - 14:21 - کد خبر: 14486 نسخه چاپی

نصر: دیدار دو تیم تراکتور و سایپ در هفته‌ی بیستم مسابقات لیگ برتر، فردا (جمعه، ۲۵ بهمن ماه) ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می‌شود.

به گزارش نصر، دو تیم تراکتور و سایپا تاکنون ۲۳ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفتند که ۹ برد نصیب تراکتور و چهار برد نصیب سایپا شده است؛ همچنین ۱۰ تقابل دو تیم نیز به تساوی ختم شده است.

پس از این‌که هدایت تراکتور به ساکت الهامی سپرده شد، این تیم از هفت بازی، پنج پیروزی و یک تساوی کسب کرده و تنها یک بار شکست خورده است. از سوی دیگر، تراکتور با هدایت این سرمربی، آمار صد درصد پیروزی در بازی‌های داخل خانه را برجای گذاشته است.

شاگردان الهامی با ۳۴ امتیاز در رتبه‌ی سوم جدول قرار دارند و با توجه به تقابل تیم‌های اول و دوم جدول در این هفته، تراکتور می‌تواند با شکست دادن سایپا، فاصله‌اش با تیم‌‌های بالاتر را کاهش دهد.

مسعود شجاعی، کاپیتان تراکتور که در بازی هفته‌ی گذشته با کارت قرمز داور از زمین اخراج شده بود، غائب بزرگ تراکتور مقابل سایپا است.

در سوی دیگر، سایپا با هدایت ابراهیم صادقی با ۱۹ امتیاز در رتبه ۱۱ جدول قرار دارد و در نیم‌فصل دوم، دو برد پر گل و دو تساوی به دست آورده است.

گفتنی است؛ بازی رفت دو تیم در ورزشگاه پاس قوامین با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسیده بود.
انتهای پیام/
تراکتور برای حفظ روند صد درصد پیروزی خانگی با هدایت الهامی، به مصاف سایپا می‌رود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار