مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل؛

امکانات برف‌روبی در خلخال افزایش یافت

1398/11/24 - 11:32 - کد خبر: 14461 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: با رسیدن امکانات و ماشین‌آلات کمکی از مرکز و شهرستان‌های استان به خلخال ،تعداد امکانات و ماشین‌آلات فعال در برف‌روبی و بازگشایی معابر شهر و راه‌های روستایی مسدود این شهرستان به چندین برابر افزایش یافت.

به گزرش نصر به نقل از ایرنا، فرهاد عبدالعلی‌پور روز پنجشنبه در بازدید از عملیات بازگشایی و برف‌روبی معابر خلخال افزود: هم‌اکنون ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین برف‌روبی در بازگشایی معابر مسدود شهری و همچنین راه‌های مسدود شده از برف روستاهای این شهرستان فعالیت می‌کنند.
وی اظهارداشت: از مجموع ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات و دستگاه‌های سنگین برف‌روبی فعال در برف‌روبی و بازگشایی معابر و راه‌های خلخال ۳۰ دستگاه در بازگشایی خیابان‌ها و کوچه‌های خلخال و ۳۰ دستگاه نیز در بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده از برف بکار گرفته شده که از این تعداد ۱۰ دستگاه از مرکز استان و تعدادی نیز از طرف پیمانکاران مجری پروژه‌های راه سازی منطقه تامین شده است.
او گفت: امروز نیز تعداد قابل‌توجهی ماشین‌آلات سنگین برف‌روبی از مرکز استان بارگیری و برای کمک به برف‌روبی به سایر دستگاه‌های برف‌روبی فعال در این شهرستان اضافه می‌شوند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل همچنین اظهار کرد: بارش برف در روزهای گذشته در بیشتر مناطق استان بیش از ۵۰ درصد این مناطق را به برف‌روبی و بازگشایی راه‌های ارتباطی بین شهری و روستایی درگیر کرده و دستگاه‌های سنگین برف‌روبی در شهرستان‌های مختلف استان پراکنده هستند.
وی با اشاره به حجم سنگین با ارتفاع بیش از ۱۵۰ سانتیمتری برف در معابر خلخال و برف سنگین با ارتفاع بیش از سه متر در راه‌های ارتباطی روستایی این شهرستان افزود: با اندکی صبر و حوصله از سوی مردم تا چند روز آینده مشکل انسداد معابر شهری باقیمانده راه‌های روستایی حل خواهد شد.
انتهای پیام/
امکانات برف‌روبی در خلخال افزایش یافت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار