معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان؛

هشت مسیر ارتباطی زنجان با کولاک مواجه است

1398/11/24 - 11:26 - کد خبر: 14459 نسخه چاپی

نصر: معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هشت مسیر ارتباطی این استان، همچنان با کولاک برف مواجه است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، جواد یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: در اغلب این مسیرها دید افقی کاهش یافته و برای جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی احتمالی نیز تردد با زنجیر چرخ صورت می‌گیرد.
وی اظهار داشت: مسیرهای ارتباطی زنجان - دندی، نیک پی - ماهنشان، خدابنده - ابهر، خدابنده - بیجار، خدابنده - همدان، زنجان - طارم، زنجان - تهم - چورزق، سلطانیه - خدابنده، کولاک برف وجود دارد.
یوسفی یادآور شد: مسیر ارتباطی  دندی - تخت سلیمان که از سه روز پیش بسته شده بود، همچنان مسدود است و به رغم وقوع کولاک برف، راهداران برای مسیرگشایی این جاده ارتباطی تلاش می کنند.
از ابتدای بهمن جاری تاکنون /۲۴ بهمن ماه/ قریب ۱۰ نفر بر اثر حوادث رانندگی برون شهری زنجان فوت کردند و دی ماه امسال نیز ۲۰ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.
۹ ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.
استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/
هشت مسیر ارتباطی زنجان با کولاک مواجه است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار