اعضای جدید هیات مدیره انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی مشخص شدند/

دبیرکل انجمن مدیران صنایع ایران: ارائه ارز 4200 تومانی توسط دولت اشتباهی محض بود

1398/02/22 - 11:22 - کد خبر: 1444 نسخه چاپی

نصر: دوازدهمین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی شب گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نصر، دبیرکل انجمن مدیران صنایع ایران در نشستی به همین منظور در هتل گسترش تبریز اظهار کرد: انجمن مدیران صنایع با هم افزایی فکرها و نیروها مشاورت های راهبردی به دولت و مجلس ارائه می کند.

محمدرضا ستوده بر ضرورت فعال تر شدن بخش خصوصی در اقتصاد کشور تاکید کرد و افزود: فعال تر شدن بخش خصوصی منجر به حل مشکلات بخش تولید و اشتغال کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته سال سختی برای تولید بود، گفت: ارائه ارز 4200 تومانی توسط دولت اشتباهی محض بود و موجب آشفته تر شدن بازار شد.

دبیرکل انجمن مدیران صنایع ایران اضافه کرد: تحریم خارجی و تلاطم بازار داخلی آنقدر نمی توانست قیمت ارز را بالا ببرد که تصمیم دولت درباره ارز 4200 تومانی در افزایش قیمت ارز تاثیر گذاشت.

ستوده تبریز و آذربایجان شرقی را قطب مهم و راهبردی اقتصاد و صنعت کشور دانست و افزود: تبریز همواره در صنعت و تکنولوژی ایران پیشگام بوده است.

وی تاکید کرد: باید اختلافات را کنار بگذاریم و به دولت کمک کنیم تا تصمیم های درستی برای عبور از این شرایط اقتصادی حساس بگیرد.

رئیس هیات مدیره انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی هم در این نشست گفت: تحریم های خارجی در شدیدترین نحوه ممکن علیه ایران اعمال شده اند و بخش تولید در تهیه مواد اولیه، قطعات، ماشین الات و انتقال ارز با سختی مواجه شده است.

سید باقر شریف زاده اظهار داشت: علاوه بر این ها تحریم های داخلی اعم از بروکراسی اداری، عدم ثبات سیاست های اقتصادی و ارزی دولت، فشارهای مالیاتی، رانت، فساد، عدم پرداخت یارانه تولید و امضاهای طلایی فشار مضاعف تری بر بخش تولید وارد می کنند.

وی افزود: سه اقدام تفکر و تعمق درونی، فکر و کار جمعی با رویکرد سیستمی و ایجاد امید در شرایط پیش رو راهگشاست. نباید بگذاریم نا امیدی در جامعه حاکم شود که در بلندمدت کشور را تضعیف خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی به عملکرد این انجمن طی دوره گذشته اشاره کرد و گفت: ما با اعتقاد به کار و فکر جمعی علی رغم بضاعت اندک مالی بدون حاشیه سعی در انجام وظیفه کرده ایم.

به گزارش نصر، در پایان این نشست دوازدهمین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی با حضور اکثر اعضا برگزار شد و در نتیجه آن به ترتیب سید باقر شریف زاده، رسول بیوک، محسن صدقی نسب، میر ابوالفضل حسنی، رضا جعفری، محمدباقر مجربی و ناصر کسرایی با کسب اکثریت اعضا به عنوان اعضای جدید هیات مدیره انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی برگزیده شدند.

انتهای پیام/

دبیرکل انجمن مدیران صنایع ایران: ارائه ارز 4200 تومانی توسط دولت اشتباهی محض بود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار