معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان؛

جاده ارتباطی زنجان - تهم - چورزق بازگشایی شد

1398/11/23 - 16:15 - کد خبر: 14422 نسخه چاپی

نصر: معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با تلاش‌های بی‌وقفه عوامل راهداری این استان مسیر ارتباطی زنجان - تهم - چورزق که به علت بارش برف و وقوع کولاک شدید بسته شده بود، ساعتی قبل بازگشایی شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، جواد یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: بازگشایی این مسیر ارتباطی هنوز به طور رسمی به دستگاه های ذیربط از جمله پلیس راه اعلام نشده است.
وی اظهار داشت: مسیر ارتباطی زنجان - دندی که از دو روز پیش بسته شده بود، همچنان مسدود است و به رغم وقوع کولاک برف، راهداران برای مسیرگشایی این جاده ارتباطی تلاش می کنند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: به محض گزارش بازگشایی مسیر زنجان - تهم - چورزق، به پلیس راه زنجان، موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
سرهنگ عباس مظفری از رانندگان خواست از سفرهای غیرضرور به مسیرهای ارتباطی کوهستانی و برفگیر استان زنجان خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر نیز به حتم خودروی خود را به تجهیزات ایمنی زمستانی ازجمله زنجیر چرخ مجهز کنند.   
از ابتدای بهمن جاری تاکنون (۲۳ بهمن ماه) قریب ۱۰ نفر بر اثر حوادث رانندگی برون شهری زنجان فوت کردند و دی ماه امسال نیز ۲۰ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.
۹ ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.
استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/
جاده ارتباطی زنجان - تهم - چورزق بازگشایی شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار