رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه؛

تردد در جاده اشنویه - پیرانشهر بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست

1398/11/23 - 13:45 - کد خبر: 14389 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه گفت: به دلیل کولاک شدید تردد در محور اشنویه - پیرانشهر بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست و رانندگان باید از سفرهای غیرضروری از طریق این محور اجتناب کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، جلال پاسی امروز در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: کولاک شدید، میزان دید را به شدت در این محور کاهش داده و تردد در آن را با اختلال و کندی مواجه کرده‌است.
وی افزود: دو دستگاه ماشین راهداری به صورت شبانه‌روزی در حال برف‌روبی این محور بوده و با تلاش راهداران تمامی خودروهای گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شده‌است.
وی بیان کرد: با وجود تداوم کولاک در بیشتر محورهای این شهرستان به ویژه مسیر اشنویه - ارومیه و اشنویه - نقده، تردد در همه جاده‌های این شهرستان بدون هیچ مشکلی در جریان و کار برف‌روبی و نمک‌پاشی محورها به طور مداوم در حال انجام است.
رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه اضافه کرد: بارش برف که از اوایل هفته جاری در این شهرستان شروع شده بود، باعث ایجاد اختلال در تردد خودروها در محورهای کوهستانی و گردنه‌های این شهرستان شده و راه دسترسی به مناطق روستایی این شهرستان را مسدود کرده‌ بود که با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری مسیر دسترسی به ۱۷ راه روستایی این شهرستان بازگشایی شده‌است.
پاسی گفت: با توجه به تداوم بارش‌ها رانندگان باید از تردد غیرضروری در جاده‌ها به ویژه محورهای کوهستانی اجتناب و خودروهای خود را به امکانات زمستانی تجهیز کنند.
اشنویه در یک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع است و دارای ۸۲ کیلومتر راه اصلی و ۱۸۰ کیلومتر راه فرعی و دو راهدارخانه مرکزی و آغ‌بلاغ است.
انتهای پیام/
تردد در جاده اشنویه - پیرانشهر بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار