استاندار اردبیل؛

واحدهای نیمه‌کاره شهرک‌ صنعتی اردبیل تعیین تکلیف می‌شوند

1398/11/23 - 12:45 - کد خبر: 14385 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید تلاش کند هرچه زودتر وضعیت واحدهای تولیدی نیمه‌کاره در شهرک‌های استان تعیین تکلیف شوند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو امروز در جلسه راهبری خوشه‌های صنعتی استان اظهارداشت: واحدهای تولید و صنعتی نیمه‌کاره می‌توانند یک مدیر یا معاون اجرایی دارای سابقه کار عمرانی استخدام کنند تا پیگیر مسائل عمرانی و اداری پروژه‌ها باشند و این اقدام انگیزه پیشرفت کارها را افزایش می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه‌فعال نیز مستلزم تلاش وافر و همدلی دستگاه‌های ذی‌ربط است، تاکید کرد: مدیریت در شرایط بحرانی هنر است و باید بصورت شبانه‌روزی کارشناسی صحیح درباره راه‌اندازی واحدهای نیمه‌کاره و غیرفعال انجام شود.
استاندار اردبیل با بیان اینکه مدیران شهرک‌های صنعتی دو وظیفه مهم دارند، گفت: قسمت خدماتی و بهبود وصعیت شهرک‌ها که بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی است و یک بخش آن مالی و توسعه مالی است که بر عهده سازمان صنعت ، معدن و تجارت است که هر دو باید با هماهنگی مشکلات موجود را حل کنند.
بهنامجو اضافه کرد: واحدهایی که به هر دلیل نیمه‌کاره رها شده باید توسط مسوولان امر احصا و با صاحبان این واحدها جهت رفع مشکلات موجود جلسه برگزار شود و برای ایجاد امنیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی نیز باید اقدامات شایسته هم از طرف مدیریت واحدها و هم از سوی نیروی انتظامی انجام گیرد.
وی ادامه داد: برای مدیریت شهرک‌های صنعتی از تجارب استان‌های موفق باید استفاده کرد تا با کمترین هزینه بهره‌برداری بیشتری داشته باشیم.
استاندار اردبیل گفت: برای ایجاد خط آهنی به شهرک‌صنعتی شماره دو اردبیل و منطقه ویژه اقتصادی نمین مصمم هستیم تا افرادی که در شهرک صنعتی مشغول هستند به راحتی و با کرایه ارزان قطار بتوانند تردد کنند.
بهنامجو افزود: امتداد همزمان راه‌آهن تا شهرک صنعتی و کارخانه سیمان اردبیل همچنین می‌تواند ۱۰ کیلومتر به پیشرفت فیزیکی راه‌آهن اردبیل- پارس‌آباد کمک کند و بودجه این مسافت مستقل از اعتبار راه‌آهن اردبیل- میانه است.
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی در حال اجرا آبروی استان است بیان کرد: در سفر رییس‌جمهوری اعتباری مستقل برای شبکه‌های ریلی و زیرساخت شهرک‌ها در نظر گرفته شده است و اعتبار هیچ پروژه جهت اجرای پروژه دیگر صرف نخواهد شد.
استاندار اردبیل به اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک‌صنعتی شماره دو اردبیل تاکید کرد و گفت: هر کدام از واحدها باید سهم خود را برای اجرای فاضلاب پرداخت کنند و کارخانه سبلان پارچه آمادگی دارد این پروژه را اجرایی کند چرا که هزار و500 مترمکعب خروجی این مجموعه است و ذوب آهن نیز باید در این مورد اقدام کند.
انتهای پیام/
واحدهای نیمه‌کاره شهرک‌ صنعتی اردبیل تعیین تکلیف می‌شوند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار