مسئول بسیج رسانه استان خبر داد:

سومین جشنواره رسانه ابوذر در ایستگاه پایانی

1398/11/23 - 12:15 - کد خبر: 14381 نسخه چاپی

نصر: مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی با اشاره به اختصاص دو رتبه برتر به این استان در جشنواره های قبلی رسانه ای ابوذر در سطح ملی، گفت: نفرات برتر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر روز جمعه ۲۵ بهمن معرفی می‌شوند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رامین نظامی خواه امروز در گفت و گویی اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ اثر از فعالان رسانه‌ای آذربایجان شرقی در ۹ قالب، ۶ محور و دو بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی افزود: ۱۱۰ نفر از فعالان رسانه‌ای آذربایجان شرقی از ۴۰ رسانه اعم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها و نشریات ملی و محلی و نیز صفحات فضای مجازی آثار خود را برای رقابت به سومین دوره جشنواره رسانه ابوذر ارسال کرده اند که حاکی از استقبال خوب آنان از این رویداد رسانه ای است.
نظامی خواه همچنین اعلام کرد: از مجموع آثار دریافتی ۶۰ اثر بر اساس دستورالعمل مدون به پنجمین جشنواره ملی ابوذر ارسال می شود تا اهالی رسانه آذربایجان شرقی چشم به راه خبر موفقیت همکارانشان در این جشنواره ملی هم باشند.
بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان شرقی، چند تن از کارشناسان شاخص ملی به هیئت داوران این جشنواره اضافه شده اند و برای جلوگیری از پیش آمدن هرگونه شائبه جانبداری، از حضور مدیران رسانه‌های استان در هیئت داوران خودداری می‌شود. 
اختتامیه سومین جشنواره رسانه ابوذر روز جمعه ۲۵ بهمن ماه در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار می شود.
انتهای پیام/
سومین جشنواره رسانه ابوذر در ایستگاه پایانی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار