رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان؛

سرما تمامی مدارس و دانشگاه‌های استان زنجان را تعطیل کرد

1398/11/23 - 09:30 - کد خبر: 14377 نسخه چاپی

نصر: رئیس روابط عمومی و اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش زنجان اعلام کرد: طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان، به دلیل بارش برف و برودت هوا تمامی مقاطع تحصیلی مناطق و نواحی ۱۴ گانه این استان شیفت صبح و عصر امروز تعطیل است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رهبر طوماری شامگاه دیشب در گفت و گو با خبرنگار افزود: بر این اساس به دلیل سرمای بی سابقه نواحی ۱۴ گانه استان زنجان شامل نواحی یک و دو، زنجان، زنجانرود، طارم، خدابنده، سجاسرود، بزینه رود، افشار، ماهنشان، انگوران، ایجرود، ابهر، خرمدره، سلطانیه تعطیل اعلام شده است.
وی اضافه کرد: تعطیلی مدارس این استان از طریق روابط عمومی آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی می‌شود.
این مسؤول ادامه داد: ۲۱ بهمن امسال نیز طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان، به دلیل برودت هوا تمامی مقاطع تحصیلی منطقه سجاسرود و مقطع ابتدایی بخش مرکزی خدابنده شیفت عصر تعطیل شده بود.
کمیته اضطرار شرایط جوی استان نیز اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و سرمای شدید، کلیه دانشجویان و دانشگاهیان روز ۲۳ بهمن ماه تعطیل خواهند بود.
در این اطلاعیه آمده است: این تعطیلی شامل کلیه دانشگاه‌های استان ( بخش آموزش و کادر اداری مرتبط با دانشکده های آموزشی استان) است و بخش بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی تعطیل نخواهد بود.
بر اساس اعلام هواشناسی استان زنجان  امشب سرما و یخبندان در سراسر استان حاکم می شود.
انتهای پیام/
سرما تمامی مدارس و دانشگاه‌های استان زنجان را تعطیل کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار