نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تلاش دشمن در جهت به حداقل رساندن حضور مردم در انتخابات است

1398/11/21 - 17:34 - کد خبر: 14335 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که تلاش دشمن به حداقل رساندن حضور مردم در انتخابات است، گفت: ممکن است افرادی از برخی مسائل گلایه مند باشند، ولی این موضوع ربطی به انقلاب ندارد، بنابراین باید برای حفظ اقتدار کشورمان در این انتخابات حضور پررنگی داشته باشیم.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم روز دوشنبه  در مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی و بزرگداشت اربعین سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز مانند زمان حضورش، برکت‌های زیادی برای کشور به همراه داشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در چهل و یک سال گذشته دستاوردهای مهمی داشته و هریک تاثیر عمیق در ایران و جهان گذاشته است.
وی ادامه داد: نمی‌گویم نقص نداریم، همه ما قبول کرده‌ایم که مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور وجود دارد؛ اما باید دستاوردهای مختلف که در طول چهل و یک سال به دست آورده‌ایم را نیز مطرح کنیم.
امام جمعه تبریز با اشاره به دستاوردهای داخلی انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: مردم سالاری دینی، پیشرفت همه جانبه، ایجاد انقلاب علمی و رشد توسعه علم و فناوری در کشور، نهادینه سازی آزادی اسلامی در کشور، اقتدار، امنیت، عزت ملی، هویت بخشی و شکل‌گیری هویت ایرانی اسلامی از جمله دستاوردهای داخلی انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایسنا، وی در خصوص دستاوردهای اقتصادی نیز بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های کشور همانند راه‌های ارتباطی، سدها، نیروگاه‌ها، بنادر، افزایش صادرات غیرنفتی و دو برابر شدن سرانه ناخالص ملی نسبت به دوران پیش از انقلاب از دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی ایران هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم، احتزاز پرچم عزت، اقتدار ملت ایران در منطقه، تأثیرگذاری در دیگر ملت‌ها و انقلاب‌های کشورهای مختلف را از دستاوردهای خارجی و بین‌المللی نظام اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: امروزه این حرکت‌های بزرگ در کشورهای مختلف به برکت صدور فرهنگ انقلاب اسلامی است.
وی با بیان این‌که قدر انقلاب خود را بدانیم، گفت: امیدواریم برای تداوم بخشیدن به همین مسیر با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بتوانیم در گام دوم انقلاب نیز قدم‌های مثبتی برداریم.
وی خاطرنشان کرد:  باید به کسانی رای دهیم که واقعا نیت خدمت به مردم را داشته باشند و در روزهای سخت فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب قرار دهند.
در این مراسم از پوستر کنگره بین المللی مکتب شهید سلیمانی با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام رونمایی شد.
انتهای پیام/
 تلاش دشمن در جهت به حداقل رساندن حضور مردم در انتخابات است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار