مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل؛

تمامی جاده‌های استان اردبیل باز است/ لزوم تردد با زنجیر چرخ در گردنه‌ها

1398/11/21 - 13:15 - کد خبر: 14300 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، علی رحمتی قبل از ظهر امروز در جریان بازدید از عملیات برف‌روبی گردنه حیران اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در کلیه محورهای استان اردبیل هستیم که با تلاش راهداران تمامی محور‌های مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.
وی افزود: با آغاز بارش برف، عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی سطح جاده از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه‌ها انجام شده و رانندگان باید با توجه به شرایط جوی استان به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر، از وسایل و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ استفاده کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات و ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در راهدارخانه‌ها، گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل مستقر هستند و با همه توان آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران عزیز هستند.
رحمتی ادامه داد: همچنین بیش از ۲۰ هزار تن ماسه و نمک در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها برای بازگشایی محور‌ها ذخیره شده است.
وی گفت: از مردم و مسافران درخواست داریم خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ مجهز کرده و قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.
انتهای پیام/
تمامی جاده‌های استان اردبیل باز است/ لزوم تردد با زنجیر چرخ در گردنه‌ها خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار