خبر/

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی / آذربایجان شرقی جزو سه استان دارای بیش ترین پروژه در حال اجراست

1398/11/21 - 11:36 - کد خبر: 14283 نسخه چاپی

نصر: آیین تکریم و معارفه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

به گزارش نصر، در ابتدای این مراسم مهدی خرامش، سرپرست سابق اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با ارایه گزارشی از عملکرد اداره کل در دوران تصدی سمت سرپرستی گفت: اداره کل ICT استان و اینجانب تمام سعی و تلاش خود را برای اجرای برنامه ها و پروژه های تعریف شده توسط وزارت ارتباطات به منظور توسعه زیرساخت به خصوص در نقاط روستایی و کم تر برخوردار به کار گرفت.
وی همچنین از کمک و همکاری های مدیران سایر ادارات زیرمجموعه وزارت ارتباطات در استان و همچنین مدیران اپراتورهای فعال در استان در جهت پیشبرد طرح ها و پروژه های تعریف شده تشکر و قدردانی کرد.
سپس محمد فرزاد، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با تشکر از اعتماد وزیر محترم ارتباطات و تقدیر از تلاش‌های سرپرست قبلی و سایر مدیران استان در توسعه مناسب زیرساخت های ارتباطی در استان، گفت: امیداوریم با تداوم همکاری‌ها و حفظ وضعیت موجود، بتوانیم فناوری اطلاعات و کاربردهای آن را بیش از پیش در استان گسترش داده و زمینه نفوذ هرچه بیشتر فناوری اطلاعات در حوزه های گردشگری، سلامت و سایر حوزه ها را که موجب رونق توسعه تجارت الکترونیک و رشد کسب و کارها می شود، فراهم کنیم.
در ادامه مهرداد ترابیان، مدیر کل دفتر هماهنگی استان های وزارت ارتباطات و مجری طرح USO با اشاره به اهمیت استان آذربایجان شرقی در زمینه های مختلفت اظهار کرد: این استان جزو سه استان دارای بیش ترین پروژه اجرایی جاری در کشور است.
وی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی یکی از بهترین استان های کشور از لحاظ بستر فیبر نوری است، افزود: وجود همین بستر مناسب کمک شایانی به توسعه پوشش اینترنت پرسرعت در سطح روستاهای استان کرده است.
ترابیان با اشاره به برنامه های وزارت ارتباطات در سال 99 برای توسعه زیرساخت ها تصریح کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال آینده یک هزار دستگاه ATM و هفت هزار کیلومتر فیبر نوری در سطح کشور را نصب و راه اندازی می کند.
وی افزود: بعد از توسعه زیرساخت ها در کشور، برنامه وزارت ارتباطات توسعه خدمات در سطح کشور است.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان ها با قدردانی از تلاش های مهدی خرامش سرپرست سابق اداره کل ICT آذربایجان شرقی برای محمد فرزاد مدیر کل جدید ICT استان آرزوی موفقیت کرد.
در پایان علی جهانگیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با ابراز رضایت از وضعیت ارتباطی استان گفت: آن طور که باید و شاید از این زیرساخت ها بهره برداری نشده است.
وی با بیان اینکه امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از عوامل توسعه اجتماعی و اقتصادی کشورهاست افزود: رشد اقتصاد دیجیتال در استان باید در اولویت قرار بگیرد.
انتهای پیام/
برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی / آذربایجان شرقی جزو سه استان دارای بیش ترین پروژه در حال اجراست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار