سخنگوی اورژانس استان خبر داد:

نجات سه مادر باردار در روز کولاکی آذربایجان شرقی

1398/11/21 - 08:00 - کد خبر: 14275 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از نجات سه مادر باردار در روز کولاکی استان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، وحید شادی نیا امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: امروز یکشنبه طی سه مأموریت سخت و نجات بخش، نیروهای اورژانس در سه شهرستان، سه مادر باردار را به مراکز درمانی انتقال دادند .
وی خاطرنشان کرد: صبح امروز بدنبال تماس با اورژانس آذرشهر و گزارش مادر باردار در روستای کردآباد نیروهای اورژانس عازم و در حین انتقال نوزاد عجول بدنیا آمد و جهت ادامه مراقبتهای لازم تحویل بیمارستان شهید مدنی آذرشهر شد.
‌شادی نیا گفت: در ماموریت دیگری در جاده های برفی زغن آباد ورزقان، مادر باردار تحت مراقبت‌های اورژانس به بیمارستان علامه جعفری این شهر انتقال یافت.
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در تماس خانواده مادرباردار در روستای عین الدین بستان آباد و نیاز به دریافت خدمات اورژانس، نیروهای اورژانس بستان آباد عازم شدند که به علت برف و کولاک شدید ادامه عملیات به کندی پیش می رفت و از بالگرد اورژانس میانه  نیز جهت امداد رسانی کمک گرفته شد ولی بعلت شرایط جوی ،امکان نزدیک شدن و فرود در محل میسر نشد و بالگرد بازگشت و با کمک و مسیرگشایی عوامل راهداری، مادرباردار  تحت مراقبت‌های اورژانس به بیمارستان استاد شهریار انتقال یافت.
انتهای پیام/
نجات سه مادر باردار در روز کولاکی آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار