مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی؛

برف راه ارتباطی ۵۰ روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد

1398/11/21 - 10:55 - کد خبر: 14271 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مسدود بودن راه ارتباطی نزدیک به ۵۰ روستا در استان، به دلیل بارش برف و کولاک خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، ارسلان شکری در گفت وگو با خبرنگار با بیان اینکه در پی بارش سنگین برف از روز گذشته در استان به همراه وزش تندباد و کولاک هم اکنون راه ارتباطی ۵۰ روستا در چهار شهرستان استان مسدود است.
وی اضافه کرد: با وجود بارش شدید برف در ارومیه، تاکنون هیچ روستایی در این شهرستان بسته نشده و تلاش راهداران برای باز نگهداشتن راه‌های روستایی همچنان ادامه دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: راهداران نظیر از ابتدای اجرای طرح زمستانی در همه راه‌های استان مستقر هستند و با وجود سرمای هوا و بارش سنگین برف، مأموریت‌های خود را به‌خوبی انجام می‌دهند.
وی با بیان اینکه برف روبی در محورهای ارتباطی استان تداوم دارد عنوان کرد: اولویت راهداری اطمینان از باز بودن مسیرهای شریانی بعد بازگشایی و برف روبی محورهای روستایی است.
شکری اضافه کرد: از ۵۰ روستا ۳۰ روستا در شهرستان تکاب، ۹ روستا در شهرستان سلماس، ۱۰ روستا در شهرستان پیرانشهر و یک روستا در شهرستان چالدران مسدود است و رانندگان و مسافرانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
انتهای پیام/
برف راه ارتباطی ۵۰ روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار