خبر/

بلیت فیلم سینمایی «آتابای» در ارومیه کمیاب شد

1398/11/20 - 13:25 - کد خبر: 14244 نسخه چاپی

نصر: فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی «نیکی کریمی»، که قرار است ساعت ۱۹ امروز، یکشنبه در سینما ایران ارومیه پخش شود، مورد استقبال علاقه‌مندان هنر هفتم قرار گرفته و بلیت آن کمیاب شده‌است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، مدیر سینماهای حوزه هنری آذربایجان‌غربی امروز با اشاره به اینکه تمام بلیت‌های این فیلم به تعداد ۵۷۵ صندلی به فروش رفته‌است، اظهار داشت: حتی جایگاه بالکن سینما «ایران» ارومیه نیز صندلی خالی نخواهد داشت.
مسعود یکانی افزود: «آتابای» در واپسین روزهای پخش فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در استان و در تک سکانس از ساعت ۱۹ امروز اکران خواهد شد و به علت فشردگی و کمبود سالن، اکران فوق‌العاده نخواهد داشت.
وی اضافه کرد: علاقه‌مندانی که موفق به خرید بلیت امروز «آتابای» نشده‌اند، باید تا زمان اکران عمومی این فیلم صبوری پیشه کنند.
فیلم سینمایی «آتابای» به تهیه‌کنندگی «حسن مصطفوی» ماجرای عاشقانه‌ای است که داستان آن در روستای «پیرکندی» خوی از توابع آذربایجان‌غربی می‌گذرد و زبان فیلم ترکی آذربایجانی است.
برخی‌ها معتقدند ضبط این فیلم در آذربایجان‌غربی از یک سو و استفاده از زبان محلی در ضبط فیلم از سوی دیگر از دلایل استقبال پرشور مردم ارومیه و حتی اهالی سایر شهرستان‌های استان از این فیلم به شمار می‌رود.
«آتابای» پنجمین فیلم بلند «نیکی کریمی» بعد از فیلم‌های «یک شب»، «چند روز بعد»، «سوت پایان» و «شیفت شب» است که در آن «هادی حجازی‌فر» و «جواد عزتی» هنرنمایی کرده‌اند.
همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر ۱۹ فیلم جشنواره فجر در سینما ایران ارومیه در حال اکران است؛ سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه جاری در تهران و بخش استانی آن از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه در ارومیه برگزار می‌شود و قیمت بلیت ۱۵ هزار تومان بوده‌است.
انتهای پیام/
بلیت فیلم سینمایی «آتابای» در ارومیه کمیاب شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار