معاون آموزشی دانشگاه تبریز:

رشته علوم ارتباطات اجتماعی در دانشگاه تبریز ایجاد می‌شود

1398/11/20 - 16:06 - کد خبر: 14233 نسخه چاپی

نصر: معاون آموزشی دانشگاه تبریز از ایجاد رشته علوم ارتباطات اجتماعی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در آینده در دانشگاه تبریز خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، باب‌اله حیاتی در نشست خبری در تشریح این خبر اظهار کرد: دو نفر پس از انتشار فراخوان پذیرش شده و یک نفر از سایر دانشگاه‌ها منتقل می‌شود.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز نیز در ادامه با اشاره به برخی پروژه‌های نفتی دانشگاه تبریز گفت: پروژه اکتشاف نفت از دشت سراب و میانه از جمله پروژه‌هایی است که با حضور دانشگاه صنعتی سهند به دانشگاه تبریز واگذار شده است.
وی با اشاره به حضور فعال دانشگاه تبریز در پروژه‌های محصولات و صنایع شیمی و پتروشیمی، گفت: دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز یکی از فعال‌ترین دانشکده‌ها است.
وی اضافه کرد: یکی از افتخارآمیزترین پروژه‌های دانشگاه تبریز، پالایش آلایندگی‌های نفتی و پتروشیمی به روش پلاسمایی بوده که شاید برای اولین بار در دنیا توسط محققان دانشگاه تبریز اجرا شده است.
عسگری بیان کرد: سال گذشته، با وجود تحریم‌ها رشته مشترک مهندسی نفت را با دانشگاه کرتین استرالیا ایجاد کردیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بیش از 95 شرکت در مرکز رشد دانشگاه تبریز فعال هستند، گفت: از نظر زیر ساختی، ظرفیت افزایش تعداد شرکت‌ها را داریم.

انتهای پیام/
رشته علوم ارتباطات اجتماعی در دانشگاه تبریز ایجاد می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 3 نظر

  فاطمه نظری وند   4 سالها پیش  

بسیاااار عالی

  زهرا امامی   4 سالها پیش  

عالییییی

  مریم حمیدی   4 سالها پیش  

به امید موفقیت های روز افزون
پژوهشیار