با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی؛

هشت طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان عجب‌شیر به بهره‌برداری رسید

1398/11/20 - 16:01 - کد خبر: 14231 نسخه چاپی

نصر: همزمان با هشتیمن روز از دهه فجر، هشت طرح عمرانی و خدماتی با ۱۷میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان عجب شیر به بهره برداری رسید.

به گزارش نصر، این طرح ها شامل نصب و راه اندازی سایت BTS  روستای چوپانکره، نصب و راه اندازی اینترنت پر سرعت در سه روستای شهرستان، نصب و راهندازی سرویس VDSL، گاز رسانی به دو روستای آلمالو و قوزلوجه و افتتاح گلخانه گل رز به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان ‌شرقی در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: خدمات‌رسانی به مناطق محروم و خدمت به مردم وظیفه دولت است.
علی جهانگیری افزود: افتتاح طرح های مختلف در جای جای کشور به مناسبت دهه مبارک فجر، نشان از جدیت دولت در خدمت رسانی به مردم دارد و خط بطلانی است بر نقشه شوم دشمنان که فکر می کردند با تحریم های اقتصادی نظم اسلامی از هم می پاشد.
وی گفت: دولت با پشتوانه مردم و با افتتاح این طرح ها در سخت ترین روزهای کشور از نظر اقتصادی نشان داد که امور کشور در حالت عادی است.
جهانگیری، یکی از موفقیت دولت را رسیدگی به مشکلات روستاها و توسعه آنها عنوان کرد و افزود: عهدی که جمهوری اسلامی با مردم بسته و خدمات رسانی به مناطق محروم همچنان پابرجست.
وی گفت: روستاییان که نقشی مستقیم در امر تولید و تامین مایحتاج عمومی دارند شایسته خدمات و امکانات بیشتری هستند و مسئولان در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
هشت طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان عجب‌شیر به بهره‌برداری رسید نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار