با حضور مدیر عامل هواپیمایی معراج صورت گرفت؛

آغاز پروازهای تبریز - استانبول با هواپیمایی معراج

1398/11/20 - 15:30 - کد خبر: 14223 نسخه چاپی

نصر: پروازهای مستقیم تبریز - استانبول با هواپیمایی معراج و با حضور مدیر عامل این ایرلاین، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و سایر مسئولان در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز آغاز شد.

نصر: مدیر عامل شرکت هواپیمایی معراج : امیدواریم با خط جدید که از امروز شروع می شود بتوانیم در روز های آتی و همزمان با عید نوروز پرواز های منظم تبریز - استانبول را روز های یک‌شنبه و پنجشنبه شاهد باشیم.
به گزارش نصر، مراسم افتتاحیه اولین پرواز هواپیمای مدرن ایرباس مدل A319  شرکت هواپیمایی معراج همزمان با افتتاحيه دفتر مرکزی هواپیمایی معراج در فرودگاه تبریز با حضور "حضرت آیت الله دکتر آل هاشم" نماینده ولی فقیه در استان، "امیر خلبان سید محمد سمیعی" مدیر عامل شرکت هواپیمایی معراج، "رامین آذری" مدیر فرودگاه شهید مدنی تبریز و جمعی از مسئولان معراج برگزار شد.
خلبان سمیعی، در این جلسه پتانسیل تبريز را برای مسیر تبریز-استانبول حائز اهمیت دانست و گفت: هواپیمای مدرن ایرباس مدل A319 فول چارتر با ظرفیت 120 نفر، یکی از هواپیما های جدیدی است که برای اولین بار در فرودگاه تبریز فعالیت خود را شروع خواهد کرد.
وی ادامه داد: امیدواریم با خط جدید که از امروز شروع می شود بتوانیم در روز های آتی و همزمان با عید نوروز پرواز های منظم تبریز - استانبول را روز های یک‌شنبه و پنجشنبه شاهد باشیم.
انتهای پیام /
آغاز پروازهای تبریز - استانبول با هواپیمایی معراج محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار