اختصاصی نصر/

اظهار نظر تعجب برانگیز معاون دانشگاه تهران در خصوص دانشجوی نخبه فوت شده در تبریز

1398/02/19 - 15:31 - کد خبر: 1421 نسخه چاپی

نصر: به دنبال رسانه ای شدن فوت "صبا صادق زاده سادات" دانشجوی دانشگاه تهران در یکی از خوابگاه های خودگردان تبریز؛ معاون فرهنگی دانشگاه تهران در اظهار نظری تعجب برانگیز اعلام کرد: این فرد دانشجوی دانشگاه تهران نبود.

به گزارش نصر، بعد از این اظهار نظر تعجب برانگیز خبرنگار نصر به اسنادی دست یافت که نشان می دهد مرحومه صادق زاده فارغ التحصیل رشته مکانیک دانشگاه تهران است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در واکنش به برخی اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی براینکه «صبا صادق زاده » دانشجوی این دانشگاه در تبریز درگذشته است ، گفت: نام این فرد صرفا در میان قبول شدگان دانشگاه تهران بوده اما هیچ ثبت نامی انجام نداده است .

مجید سرسنگی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا پیرامون اخبار منتشر شده در مورد فوت یک دانشجوی دانشگاه تهران در تبریز با ابراز تاسف از درگذشت این فرد افزود: خانم صادق زاده هنوز در دانشگاه تهران ثبت نام نکرده بود ، بنابراین دانشجوی این دانشگاه محسوب نمی شود.

وی تاکید کرد: فردی دانشجوی دانشگاه تهران محسوب می شود که مراحل قانونی ثبت نام را انجام داده و شماره دانشجویی دریافت کرده باشد.

سرسنگی تصریح کرد : طبق بررسی انجام شده صادق زاده برای ثبت نام به دانشگاه تهران مراجعه نکرده است.

گزارش نصر می افزاید، بر اساس نامه فوق مرحومه صادق زاده تحصیلات خود در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه تهران به پایان رسانده است حال مشخص نیست چرا معاون فرهنگی دانشگاه تهران تلاش دارد تا این موضوع را تکذیب کند.

انتهای پیام/

اظهار نظر تعجب برانگیز معاون دانشگاه تهران در خصوص دانشجوی نخبه فوت شده در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار