همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر؛

۵۸ طرح با حضور استاندار زنجان در سلطانیه افتتاح و کلنگ‌زنی شد

1398/11/20 - 13:30 - کد خبر: 14207 نسخه چاپی

نصر: همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر ۵۸ طرح با اعتبار تقریبی ۲۷ میلیارد تومان و ۵۹ طرح اقتصادی با ۱۶۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۱۸۹ نفر اشتغال زایی توسط صندوق کارآفرینی با حضور مسؤولان استانی به طور همزمان در سه راهی شهرستان سلطانیه افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، در سفر امروز فتح الله حقیقی، استاندار زنجان به شهرستان سلطانیه، کلنگ زنی و نصب یک بی خط در پست ۶۳ کیلو ولت سلطانیه و احداث خط ارتباطی ۶۳ کیلوولت پست سیار این شهرستان در مجموع با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام شد.
دیدار با اقشار مختلف مردم در مسجد باب الحوائج سلطانیه، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد از دیگر برنامه های امروز استاندار زنجان در سلطانیه است.
به گفته فرماندار سلطانیه از مجموع ۵۸ طرح، ۵۳ طرح افتتاح و پنج پروژه دیگر کلنگ زنی است که جمع طرح های عمرانی ۲۷ مورد با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان است.
حسین رحمانی هزار رود افزود: مجموع طرح های کشاورزی نیز ۹ مورد  (آبیاری تحت فشار با ۱۹۶ هکتار) با اعتباری بالغ بر سه میلیارد  و ۳۰۰ میلیون تومان، پروژه های صنعتی دو پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۷۴ میلیون تومان و پروژه های خدماتی نیز با ۱۸ مورد اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومانی را شامل می شود.
وی اضافه کرد: در حوزه گردشگری نیز احداث سه باب خانه بومگردی در سطح شهر و روستا (ویر و قلعه) در مجموع به مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر روستایی با اعتبار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، لکه گیری محورهای شهرستان توسط اداره راهداری با اعتبار دو میلیارد تومانی، کلنگ زنی پل عابر پیاده شهری با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی و افتتاح سکوی تماشاچی شهر سلطانیه با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی از دیگر پروژه های این شهرستان در دهه فجر امسال است.
این مسئول یادآور شد: بر این مبنا در ایام الله دهه مبارک فجر امسال ۱۹۰ برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و جشن بزرگ انقلاب با حضور و مشارکت آحاد مختلف مردم برگزار می شود.
شهرستان سلطانیه با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز استان زنجان قرار دارد.
رحمانی خاطر نشان کرد: بر این مبنا در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۹۰ برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و جشن بزرگ انقلاب با حضور و مشارکت آحاد مختلف مردم برگزار می شود.
شهرستان سلطانیه با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز استان زنجان قرار دارد.
انتهای پیام/
۵۸ طرح با حضور استاندار زنجان در سلطانیه افتتاح و کلنگ‌زنی شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار