مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان؛

۶۶ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی استان زنجان واگذار شد

1398/11/20 - 11:15 - کد خبر: 14177 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: اقدامات مهمی در طی یک سال اخیر توسط این شرکت انجام شده که واگذاری ۶۶ هکتار زمین در قالب ۲۱۵ فقره قرارداد به متقاضیان و وصول مطالبات معوق واحدهای صنعتی به میزان ۵۵ میلیارد ریال بخشی از این اقدامات هستند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ایرج احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: تعیین تکلیف قراردادهای راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی و آزادسازی ۱۰ هکتار زمین بلااقدام نیز بخش دیگری از اقدامات در حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت است.  
وی اظهار داشت: آغاز توسعه خوشه چاقوی زنجان، برگزاری ۸۸ دوره آموزشی برای دو هزار و ۱۰۰ نفر از کارکنان واحدهای صنعتی، انجام هماهنگی‌های لازم برای حضور هشت واحد صنعتی استان زنجان در دوره GIZ آلمان، حمایت از حضور بالغ بر ۱۱۰ واحد صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و حمایت از اخذ نشان و استانداردهای ملی و بین‌المللی برای پنج واحد صنعتی نیز از جمله اقدامات و عملکرد شرکت شهرک‌های صنعتی در حوزه معاونت صنایع کوچک است.
احمدی خاطرنشان کرد: اعطای دو فقره تسهیلات به مبلغ پنج میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات در اختیار شرکت جهت اجرای طرح توسعه و بازسازی واحدها، هماهنگی اعطای تسهیلات به مبلغ ۸۳۸ میلیارد ریال از محل بند «الف» تبصره ۱۸ برای ۲۲ واحد مستقر در شهرک‌های صنعتی استان و هماهنگی اعطای هفت هزار و ۷۴۶ میلیارد ریال تسهیلات از محل رونق تولید برای ۱۱۵ واحد صنعتی نیز بخش دیگری از اقدامات این شرکت است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان تصریح کرد: اعطای تسهیلات از محل بند «الف» تبصره ۱۸برای ۶۹ واحد دیگر در شُرف پرداخت بوده و دو هزار و ۸۳۹ میلیارد ریال تسهیلات از محل طرح رونق به ۴۲ واحد صنعتی پرداخت شده و بقیه نیز در مراحل مختلف برای پرداخت است که این تسهیلات منجر به ایجاد و حفظ اشتغال برای بالغ بر ۶ هزار نفر شده است.
وی ادامه داد: عارضه‌یابی برای ۲۵ واحد و انجام پروژه بهبود در سطح ۵۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان با اعطای یارانه حمایتی و هماهنگی حضور بیش از ۲۰ مشاور در رویداد ملی رفع نیاز فناورانه که منجر به انعقاد ۲۲ فقره تفاهم‌نامه همکاری نیز بخش دیگری از مهمترین فعالیت‌های معاونت صنایع کوچک این شرکت طی یک سال گذشته است.
احمدی با اشاره به اهم اقدامات حوزه معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از دهه فجر سال ۹۷ تا دهه فجر سال جاری، گفت: بهره‌برداری از پست برق ۶۳ کیلووات سیار در شهرک صنعتی افق ابهر و تامین برق به میزان هفت مگاوات در شهرک صنعتی شهید شهریاری (زنجان۴)، بهره‌برداری از فاز توسعه ۲۵۰ هکتاری شهرک صنعتی خرمدره، آسفالت‌ریزی و لگه‌گیری ۶۰ هزار مترمربع از معابر شهرک صنعتی اشراق زنجان و ۴۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی نوآوران زنجان و آماده‌سازی زیرساخت برای واگذاری ۶۸ قطعه کارگاهی صنایع دستی در شهرک صنعتی اشراق زنجان از جمله این اقدامات است.
وی افزود: بهره‌برداری از سیستم بازچرخانی آب در تصفیه‌خانه شهرک صنعتی اشراق زنجان و اجرای آبیاری قطره‌ای به مساحت ۱۰ هکتار، آماده‌سازی و واگذاری سایت کارگاهی یاس به تعداد ۵۰ قطعه برای استقرار صنایع مختلف در شهرک صنعتی اشراق و اتمام تملک شهرک صنعتی شهید شهریاری (زنجان چهار) به مساحت ۴۰۷ هکتار نیز بخش دیگری از اقدامات معاونت فنی این شرکت در یک سال اخیر است.
احمدی خاطرنشان کرد: برگزاری تورهای مختلف صنعتی و رویدادهای استارتاپی، انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی و اجرای عملیات عمرانی و زیرساختی نیز بخش دیگری از فعالیت‌های این شرکت در یک سال اخیر را شامل می‌شود.
انتهای پیام/
۶۶ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی استان زنجان واگذار شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار