معاون امور اقتصادی استانداری آذربابجان شرقی، تاکید کرد:

لزوم حمایت مسئولان از کارآفرینان

1398/02/19 - 15:06 - کد خبر: 1417 نسخه چاپی

نصر: معاون امور اقتصادی استانداری آذربابجان شرقی بر لزوم حمایت مسئولان از کارآفرینان تاکید کرد.

به گزارش نصر به نقل از ستاد اطلاع رسانی ششمین دوره معرفی برترین شرکت های منطقه غرب و شمالغرب کشور، "علی جهانگیری" پیرامون ششمین همایش ایران تک در تبریز گفت: امسال سال رونق  تولید است. تولید همیشه مهم است که امسال به سببجنگ اقتصادی و تحریم ها بیشتر مورد توجه است.

وی با بیان اینکه می بایست توجه به سرمایه گذاری و کارآفرینی در استان بیشتر شود ادامه داد: با توجه به ظرفیت های صنعتی و اقتصادی در استان و وجود بستر لازم برای سرمایه گذاری توجه به این موضوع امری ضروری است و می بایست حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان در راس امور قرار گیرد.

جهانگیری با تاکید به اینکه بر مسئولان استانی فرض و واجب است که در کنار  شرکت های اقتصادی باشند، ادامه داد: مسئولان اقتصادی استانی می بایست در فضای حضور شرکت های اقتصادی حضور داشته و حمایت های لازم را از تولیدکنندگان و رونق بخشان اقتصد منطقه در دستور کار قرار دهند.

معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داذ: بطور طبیعی امسال رونق تولید بیشتر مورد توجه است و شرایط تحریم بسیاریاز شرایط واردات را به تولید سوق داده، لذا این شرایط برای شرکت ها فرصتی است تا جایگزین بازار وارداتی شوند و خود را ارزیابی کنند و تولیدکنندگان را به پویایی هدایت کنند.

انتهای پیام/

لزوم حمایت مسئولان از کارآفرینان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار