مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی؛

راه دسترسی به ۴۸ روستا در آذربایجان غربی مسدود است

1398/11/20 - 10:00 - کد خبر: 14161 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در اثر بارش برف راه دسترسی به ۴۸ روستا در استان مسدود است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ارسلان شکری در گفت و گویی با اشاره به مسدود بودن ۴۸ روستا بر اثر بارش برف در محورهای ارتباطی استان ادامه داد: ۳۰ روستا در شهرستان تکاب‌، ۹ روستا در شهرستان سلماس ، هشت روستا در شهرستان پیرانشهر و یک روستا در شهرستان چالدران مسدود است.
وی از برف روبی ۶ محور شریانی و هشت  محور غیر شریانی خبر داد و عنوان کرد: در ۲۴ ساغت گذشته و در پی کولاک و بارش شدید برف، ۳۵ مرتبه عملیات برفروبی به حجم ۳۸۰ کیلومتر در محورهای ارتباطی استان انجام شده است.
شکری با تاکید بر رها سازی ۱۰ عدد خودروی در راه مانده اظهار کرد: محور مهاباد – بوکان(برهان) و محور پیرانشهر – تمرچین مسدود بوده و راهداران در صدد بازگشایی محورهای مذکور هستند.  
وی با اشاره به مجموع ساعات بارش برف در محورهای ارتباطی استان به میزان  ۳۹ ساعت و کولاک به میزان ۱۲ ساعت ادامه داد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محورهای ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان ۳۲۰ تن بود که در جریان این عملیات برف روبی ۳۴ نفر از همکاران راهداری با ۱۷ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند.
مدیرکل راهداری استان افزود: هم استانی هایی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور می توانند با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
انتهای پیام/
راه دسترسی به ۴۸ روستا در آذربایجان غربی مسدود است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار