مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی:

زنان در سطوح مختلف جامعه می توانند اثر گذاری مثبت داشته باشند

1398/11/19 - 16:34 - کد خبر: 14140 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در هر زمان و مکانی که همدلی و همبستگی داشته ایم شاهد موفقیت بوده ایم و نشان داده ایم که زنان در سطوح مختلف جامعه می توانند اثر گذاری مثبت داشته باشند.

به گزارش نصر، رقیه صادق‌زاده در  همایش" نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب" تأکید کرد: در ادامه راه شهدا، برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و پیشرفت بیش از پیش کشور تلاش خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت خواب دشمنان تعبیر شود.
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه، خواستار حضور گسترده بانوان در پای صندوق‌های رأی شد و گفت: ملت ایران بار دیگر شکوه، عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ همه جهانیان خواهند کشید.
فرماندار تبریز هم در  این همایش گفت: به‌رغم همه فشارها و تحریم های دشمنان قسم خورده نظام، شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش کشور در تمامی عرصه ها هستیم.
بهروز مهدوی با اشاره به حضور زنان در عرصه های مختلف مدیریتی و پست های اجرائی کشور، گفت: این یکی از برکات جمهوری اسلامی است که در سایه امنیت و استقلال کشور حاصل شده و زنان جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها برای پیشرفت و تحقق اهداف نظام حضور پررنگ و پرشوری داشته اند.

انتهای پیام/
زنان در سطوح مختلف جامعه می توانند اثر گذاری مثبت داشته باشند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار