استاندار آذربایجان شرقی:

یک هزار و 668 بیکار در واحدهای تازه تاسیس مشغول کار شدند

1398/11/19 - 16:19 - کد خبر: 14137 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: در یک سال گذشته 127 واحد تولیدی جدید با اعتبار 595 میلیارد تومان در استان راه‌اندازی شده و یک هزار و 668 نفر ازجوانان جویای کار در این واحدها مشغول به کار شده‌اند.

به گزارش نصر ، محمدرضا پورمحمدی در گفت‌ و گویی رادیویی به مناسبت دهه فجر  افزود: در این مدت، 186 طرح توسعه واحدهای تولیدی نیز با سرمایه‌گذاری 818 میلیارد ريال اجرا شده و آذربایجان شرقی از نظر ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی رتبه اول کشور را دارد.
وی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند، افزود: علت وجودی همه ارکان نظام برای خدمت به مردم است و توسعه در هر بخشی از کشور با حضور مردم معنا پیدا می‌کند.
پورمحمدی با بیان اینکه امنیت کشور نیز با حضور مردم به دست آمده است، افزود: مردم، تضمین‌کننده امنیت و توسعه هستند و هرکجا مردم حضورداشته باشند پیشرفت می‌کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید ریشه مشکلات را بشناسیم، افزود: باید بدانیم که چه کسانی مشکلات امروز کشور را بر ما تحمیل کرده‌اند؛ اگر هشت سال جنگ را به ما تحمیل نمی‌کردند امروز در چنین وضعیتی نبودیم.
وی با بیان اینکه به‌رغم فشارها و محدودیت‌ها، از حرکت رو به جلو غفلت نکرده‌ایم، افزود: متأسفانه برخی یاد گرفته‌اند سیاه نمایی کنند درحالی‌که در کنار مشکلات باید موفقیت‌ها را هم گفت؛ بزرگ‌ترین درد یک جامعه ناامیدی و دلسرد شدن مردم آن است و نباید اجازه دهیم که مردم ناامید شوند.
پورمحمدی تأکید کرد: ملت ایران سختی‌ها و مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت و همواره بر آرمان آزادی‌خواهی، استقلال و باج ندادن به دشمنان خواهد ایستاد.
استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در روزهای آینده 3 اتفاق مهم 22 بهمن، دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب و انتخابات 2 اسفند را پیش رو داریم که مطمئناً مردم همیشه آگاه استان، صحنه‌های دیگری از وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

انتهای پیام/
یک هزار و 668 بیکار در واحدهای تازه تاسیس مشغول کار شدند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار