استاندار زنجان؛

استان زنجان رتبه سوم کشوری امنیت سرمایه گذاری را در کشور دارد

1398/11/19 - 15:15 - کد خبر: 14129 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان، گفت: امروز استان زنجان رتبه سوم کشوری امنیت سرمایه گذاری را در کشور دارد و هفت واحد تولیدی تنها در سال جاری به بهره برداری رسیده است.

به گزارش نصر به نقل از مهر، فتح الله حقیقی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۱ سال گذشته دستاوردهای قابل توجهی داشته است، گفت: باوجود تحریم‌ها توفیقات خوبی در تمام بخش‌ها در استان زنجان ایجاد شده است.
وی به طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و افزود: سهم استان زنجان ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد بود ولی با شناسایی زمین‌های خالی به ۱۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی رسیده است.
استاندار زنجان، با بیان اینکه صادرات غیر نفتی بعد از انقلاب ۵۷ برابر شده است، گفت: تعداد سدها ۳۰ برابر و راههای مواصلاتی هم ۶ برابر شده است.
حقیقی ابراز کرد: امروز استان زنجان رتبه سوم کشوری امنیت سرمایه گذاری را در کشور دارد و هفت واحد تولیدی تنها در سال جاری به بهره برداری رسیده است.
وی گفت: صدور مجوز برای تأسیس واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان رشد بیش از ۴۰ درصدی داشته است.
استاندار زنجان با بیان اینکه در شاخص نرخ مشارکت اقصادی این استان با ۵۰.۲ درصد، رتبه پنجم در کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: نرخ بیکاری در این استان به هفت درصد رسیده است.
انتهای پیام/
استان زنجان رتبه سوم کشوری امنیت سرمایه گذاری را در کشور دارد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار