پلیس راه استان اردبیل؛

از تردد خودورهای فاقد زنجیر چرخ در جاده خلخال به اسالم جلوگیری می‌شود

1398/11/19 - 14:40 - کد خبر: 14123 نسخه چاپی

نصر: فرمانده پلیس راه اردبیل به سرچم گفت: تردد از جاده خلخال به اسالم فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر بوده و از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در این مسیر برف و کولاک گیر جلوگیری می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فرمانده پلیس راه اردبیل به سرچم گفت: تردد از جاده خلخال به اسالم فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر بوده و از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در این مسیر برف و کولاک گیر جلوگیری می‌شود.
سرهنگ علیرضا صحبتی امروز در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به بارش برف و تغییر شرایط جوی در اکثر نقاط استان، بر ضرورت قانونمندی رانندگان تاکید کرد و افزود: در حال حاضر به علت بارش برف همراه با کولاک و یخبندان سطح جاده  ومحدودیت دید تردد از راه خلخال- اسالم فقط با زنجیرچرخ توام با احتیاط کامل از سوی رانندگان عبوری ازاین محور امکان‌پذیر است.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون تمامی جاده‌های جنوب استان  اردبیل باز بوده و تردد در آنها جریان دارد، گفت: با تلاش راهداران عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در اکثر راه‌های برف گیر  انجام شده اما در حال حاضر سطح جاده در  جاده اردبیل به سرچم خیس  می‌باشد.
رییس پلیس راه  اردبیل به سرچم  با تاکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، گفت: رانندگان به توصیه‌های ترافیکی توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند.
رییس پلیس راه اردبیل به سرچم گفت: بیشترین عامل گرفتاری رانندگان عبوری از گردنه‌های برف گیر و کوهستانی استان استفاده نکردن و یا استفاده دیر هنگام از زنجیر چرخ است.
فرامرز فرض الله‌پور رییس اداره هواشناسی خلخال نیز از بارش سنگین برف از صبح امروز در سطح شهر ومناطق  تابعه این  شهرستان خبر داد و گفت:هم اکنون ۱۰ سانتی متر برف در شهر خلخال بر زمین نشسته و با توجه به شدت بارش‌ در ارتفاعات میزان ارتفاع برف در گردنه‌های بلند این شهرستان از جمله گردنه الماس بیش از دو برابر ااین میزان گزارش می‌شود.
انتهای پیام/
از تردد خودورهای فاقد زنجیر چرخ در جاده خلخال به اسالم جلوگیری می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار