خبر/

۳۳۴ پروژه عمرانی زنجان با حضور استاندار افتتاح شد

1398/11/19 - 13:40 - کد خبر: 14114 نسخه چاپی

نصر: همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر ۳۳۴ پروژه عمرانی با اعتبار دو هزار و ۳۳۲ میلیارد ریال و ۱۲۷ طرح اقتصادی با ۲۱ هزارو ۴۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و سه هزار و ۹۴۳ نفر اشتغال زایی با حضور مسؤولان استاندار زنجان به طور همزمان در شهرستان زنجان افتتاح شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح الله  حقیقی امروز در سفر یک روزه خود به شهرستان زنجان پروژه ۷۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن را در گلشهر کاظمیه زنجان کلنگ زنی کرد و پس از آن به همراه دیگر مسئولان استانی از کارخانه نیک ریس زنجان بازدید و واحد بافندگی آن را افتتاح کرد.
کارگاه تولیدی مس و صنایع دستی مسی نیز از دیگر پروژه هایی بود که با حضور چشمگیر جوانان اهل هنر در روستای ذاکر افتتاح شد که کارهای ارائه شده جلوه ای از ظرافت و ذوق هنرمندان این خطه را به نمایش گذاشته بود.
دیدار با خانواده شهید مدافع حرم شهید داود مرادخانی از دیگر برنامه های استاندار و دیگر مسئولان استانی در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر بود و سپس هتل آپارتمان رونیکا با ۲۴ تخت در یکی از مناطق شهر زنجان افتتاح شد.
افتتاح طرح تولید کنجاله زیتون سازگار با محیط زیست، افتتاح طرح فراوری و بسته بندی زیتون، افتتاح طرح تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه های نوین آبیاری و افتتاح مرکز رشد واحدهای فناوری کشاورزی با حضور معاون وزیر کشاورزی و بهره برداری از واحد بافندگی شرکت نیک ریس از جمله این طرح‌ها بود.
پایان بخش برنامه ها افتتاح ۲۴ واحد مسکن محرومان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در یکی از مناطق محروم شهر زنجان بود که کلید یکی از واحدها به فرد متقاضی داده شد.
انتهای پیام/
۳۳۴ پروژه عمرانی زنجان با حضور استاندار افتتاح شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار