مدیرکل مدیریت بحران اردبیل:

آتش سوزی در جنگل‌های «ارس» مهار شد

1398/11/19 - 13:08 - کد خبر: 14108 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل مدیریت بحران اردبیل گفت: آتش سوزی در جنگل‌های ارس پارس آباد با تلاش بیش از ۱۴ اکیپ از منابع طبیعی، آتش نشانی و هلال احمر مهار شد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، فرهاد عبدالعلی پور در گفتگویی عنوان کرد: با توجه به گزارش اداره منابع طبیعی شهرستان پارس آباد مبنی بر آتش سوزی روز پنجشنبه در جنگل‌های ارس که ۱۰ هکتار جنگل خشکیده و ۱۰ هکتار «نیزار» را شامل می‌شد بلافاصله در محل حاضر شده و با تلاش بیش از ۱۴ اکیپ از نیروهای آتش نشانی، نیروهای راهداری، نیروهای انسانی اداره مدیریت بحران، منابع طبیعی و هلال احمر عملیات اطفای حریق انجام پذیرفت.
به گفته وی علت دقیق آتش سوزی در دست بررسی بوده ولی احتمال اینکه عوامل انسانی باعث آتش سوزی شده باشند بسیار بالا است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ادامه داد: آتش سوزی از اواخر وقت پنجشنبه هفته گذشته شروع شده و در این مدت چند بار خاموش شد ولی به دلیل تداوم وزش باد و شرایط جوی باعث شعله‌ور شدن مجدد آتش در منطقه شده بود.
وی همچنین در خصوص خسارات وارده به دلیل تندباد شدید در استان اردبیل گفت: بیشترین سرعت باد ۱۳۳ کیلومتر در ساعت در مشکین شهر و ۱۰۸ کیلومتر در ساعت در شهرستان گرمی بوده که خوشبختانه هیچ گونه خسارات جانی نداشته است.
عبدالعلی پور یادآور شد: بر اثر وزش تندباد تنها چند دیوار ریزش کرده که بعد از جمع بندی نهایی میزان خسارت وارده اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/
آتش سوزی در جنگل‌های «ارس» مهار شد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار