نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

آخرین تیرِکاری را ارتش به پیکره طاغوت زد

1398/11/19 - 11:14 - کد خبر: 14085 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آخرین تیرکاری را در پیروزی انقلاب اسلامی ارتش به پیکر طاغوت زد.

به گزارش نصر ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان به مناسبت روز نیروی هوایی و بیعت همافران نیروی هوایی ارتش با امام راحل، در پایگاه شهید فکوری تبریز گفت: آخرین تیر کاری را ارتش به پیکر طاغوت زد، جایی که کارکنان ارتش با امام راحل بیعت رسمی کردند و با این بیعت بدنه ارتش در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط شد و روند پیروزی انقلاب را این اقدام سرعت بخشید وتنها پس از سه روز انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
او گفت: نقش شما ارتشیان در دوران پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس و همچنین در کمک رسانی به مردم آسیب زده در جای جای ایران اسلامی نقش ستودنی است.
امام جمعه تبریزافزود: دوران طاغوت برای ارتشیان دوره حفظ اصالت اسلامی بود، پهلوی اول و دوم سعی داشتند با سرمایه‌گذاری کلان و صرف دلار‌های نفتی کشور، ارتشی مدرن و وابسته ایجاد کنند و این قدرت مطلوب خودشان را در ارتشی با عنوان ارتش شاهنشاهی به دست بیاورند، غافل از اینکه ارتشیان مسلمان با باور‌های جدا از ارتش طاغوت هرگز نمی‌توانستند از اصالت اسلامی و دین مبین اسلام و مرجعیت عالیقدر شیعه امام خمینی و ایمان عمیق شان دست بردارند.
او گفت: این بود که در تمام بدنه ارتش نیرو‌های انقلابی حضور داشتند و پادگان‌های ارتش مملوء از اعلامیه‌هایی بود که توسط ارتشیان وارد پایگاه‌ها می‌شدند.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: ارتشیان مسلمان و انقلابی مواجهه بیشتری با مستشاران آمریکایی داشتند و بیش از همه از این ظلم به تنگ آمده بودند تا اینکه شعار‌های استقلال طلبی ایرانیان شکل گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: بسیاری از بزرگان ارتش مانند شهید صیاد شیرازی و بسیاری دیگر از شهدای بزرگ ارتش علیرغم مشکلات و گرفتاری‌هایی که دستگاه امنیتی برای این‌ها ایجاد می‌کرد به مشی انقلابی خود ادامه می‌دادند.
در ابتدای مراسم امیر سرتیپ خلبان سید جاوید هاشمی فرمانده پایگاه شهید فکوری تبریز، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: نیروی هوایی نخل تناور انقلاب است و کارنامه پر افتخار نیروی هوایی در دهه اول انقلاب روشن است و با اجرای فرامین معظم له افق‌های روشنی را پیش روی خود قرار داده است.
او افزود: در سطح بالایی از آمادگی قرار داریم و به عنوان نیروی قابل اتکا و با امید به آینده روشن و تمرکز بر روی طرح‌های عملیاتی به عنوان حافظان مرز‌های زمینی و هوایی کشورمان قادر به پاسخگویی به دشمنان هستیم.
در پایان مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدای نیروی هوایی تجلیل شد.

انتهای پیام/
آخرین تیرِکاری را ارتش به پیکره طاغوت زد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار