نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ دواتلون داخل سالن بانوان در تبریز؛

قهرمانی اصفهان در مسابقات دواتلون داخل سالن قهرمانی کشور بانوان

1398/11/19 - 10:45 - کد خبر: 14083 نسخه چاپی

نصر: نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ دواتلون داخل سالن بانوان برگزار شد.

 به گزارش نصر، نخستین دوره مسابقات قهرماني كشور و جایزه بزرگ دواتلون داخل سالن گرامی داشت دهه مبارک فجر و یادواره شهید سپهبد قاسم سلیمانی که با رقابت بخش آقایان از ۱۶ بهمن در تبریز آغاز شده بود با رقابت امروز بانوان در سالن علی آبادی این شهر در حالی ادامه یافت که  گودرزی ریاست فدراسیون با حضور در محل مسابقات از نزدیک شاهد رقابت ورزشکاران بود.

رنجکش گفت: در مسابقات بانوان که از صبح دیروز جمعه ۱۸ بهمن ماه در رده سنی بالای ۱۶ سال به صورت سوپر اسپرینت (دو هزار متر دو در پیست داخل سالن، پنج هزار متر رکابزنی بر روی ترینر و مجددا هزار متر دو) در بخش مقدماتی آغاز شد و با رقابت ورزشکاران در گروه های ۶ نفره ادامه یافت تا چهره ۶ فینالیست برای رقابت در بخش فینال مشخص شود.
رئیس هیات ترای اتلون استان افزود: در بخش فینال که عصر امروز و در مسافت اسپرینت شامل پنج هزار متر دو در پیست داخل سالن، 20 هزار متر رکابزنی روی دوچرخه نصب شده بر ترینر و دو هزار و600 متر دو برگزار شد، فینالیست ها به طور همزمان با هم به رقابت پرداختند که در پایان لعیا فرجی از آذربایجان غربی قهرمان شد و لیلا عبدی از زنجان و فاطمه میریان از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
در بخش تیمی این مسابقات نیز اصفهان همانند بخش آقایان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و استان های زنجان و آذربایجان غربی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
در بخش جایزه بزرگ این دوره از رقابت ها نیز اصفهانی ها پیشتاز بودند و شهلا توکلی، فاطمه میریان و زهرا رئیسی هر سه از اصفهان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.
پیش از این نیز در بخش آقایان تیم های اصفهان، زنجان و آذربایجان شرقی موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
انتهای پیام/
قهرمانی اصفهان در مسابقات دواتلون داخل سالن قهرمانی کشور بانوان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار