مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان خبر داد:

کاروان سلامت آذربایجان‌شرقی در مناطق کم‌برخوردار همزمان با دهه فجر

1398/11/19 - 09:45 - کد خبر: 14074 نسخه چاپی

نصر: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی با اشاره به اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار این استان در دهه فجر، گفت: هدف از اعزام کاروان های سلامت به مناطق کم برخوردار رساندن پیام کاهش آلام بشری و تسکین درد دردمندان است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام عبدالحمید واعظی در بازدید از روند ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان از سوی کاروان سلامت و حمایت هلال احمر در دهستان قره چای بخش تیکمه داش شهرستان بستان آباد، گفت: هلال‌احمر استان همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف کمک به محرومیت زدایی و ارائه خدمات حمایتی و سلامتی به مناطق دوردست و روستاهای صعب العبور در فصل زمستان، اقدام به اعزام کاروان سلامت با مشارکت معاونت های بهداشت و درمان ، جوانان و داوطلبان کرد.
وی افزود: این کاروان با همراهی پزشکان متخصص و عمومی، پرستاران، روانشناسان، ماماها، کارشناسان مجرب توانبخشی، تیم های سحر جوانان و اعضای داوطلب اقدام به توزیع دارو، نوشت افزار، بسته های حمایتی، البسه و اسباب بازی رایگان برای دانش آموزان و کودکان و جامعه هدف در دهستان قره چای و روستاهای اطراف در شهرستان بستان آباد کرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی با تجلیل از زحمات نیروهای داوطلب در برگزاری پروژه های حمایتی هلال احمر از افراد کم برخوردار ، حضور موثر نیروهای هلال احمر در مناطق دوردست و کم برخوردار جامعه را مایه خوشحالی و رضایت آنها از نهاد مردمی هلال احمر دانست.
در این بازدید سرپرست هلال احمر استان و فرماندار شهرستان بستان آباد و معاونین هلال احمر استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند .

انتهای پیام/
کاروان سلامت آذربایجان‌شرقی در مناطق کم‌برخوردار همزمان با دهه فجر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار