رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از استاد صفایی مطرح کرد؛

تجلیل از استاد صفایی وظیفه تک تک حقوقدانان است/ در 42 سال گذشته حتی یک مورد مشکل مالی در کانون وکلا وجود نداشته است

1398/11/18 - 18:26 - کد خبر: 14061 نسخه چاپی

نصر: رییس کانون وکلای آذربایجان شرقی گفت : طی 42 سال گذشته حتی یک مورد مشکل مالی در این کانون وجود نداشته و شیوه مدیریت این نهاد مدنی می تواند در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش نصر به نقل از وقت نیوز، حسین شربیانی در آیین بزرگداشت استاد سید حسین صفایی از حقوقدانان برجسته کشور در تبریز با تحلیل از مقام علمی این حقوقدان افزود :  تحلیل و تکریم استاد صفایی وظیفه تک تک خقوقدانان و وکلاست.

وی ادامه داد : همه فعالان حوزه حقوق و وکلا دادگستری ،‌اساتید و دانشجویان به خوبی با شخصیت علمی و خدمات دکتر صفایی آشنایی دارند و تکریم و تجلیل ایشان افتخار بزرگی برای ماست .

رییس کانون وکلای آذربایجان شرقی اشاره کرد که جامع دانشگاهی و مراکز عملی همواره از خدمات این استاد دانشمند بهره برده و کثب و آثار وی همیشه در راستای تقویت نهاد حقوقی و  وکالت بوده است.

شربیانی با قدردانی از  ابتکار تشکل صنفی اتحاد وکلای آذربایجان ( آوا ) در برگزاری این همایش گفت : کانون وکلای آذربایجان شرقی از تلاش و فعالیت های این تشکل و تشکل فراکسوین اعتدال حمایت می کند.

وی افزود : وجود تشکل های صنفی حقوقی بسیار سودمند و  ناظر بر عملکرد هیات مدیره است که بنده از فعالیت آن ها حمایت می کنم .

رییس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان اش  اهمیت استقلال کانون های وکلای دادگسرتی را مورد تاکید قرار داد  و ابراز امیدواری کرد با تحقق طرح جامع وکالت در مجلس استقلال این کانون ها همچنان حفظ شود.

وی افزود: برخی اساتید فقط درحوزه علمی فعالیت می‌کنند اما برخی وارد عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و تجاری شده و در نهایت باعث تضعیف علم حقوق می‌شوند.
در این آیین استاد سید حسین صفایی در باره "  نحوه تقسیم مسوولیت  در تعدد واردکنندگان زیان " سخنرانی کرده و در پایان از خدمات علمی و حقوقی وی تجلیل شد.

این همایش که به همت تشکل صنفی اتحاد وکلای آذربایجان ( آوا )  با حضور رییس دادگستری آذربایجان شرقی، رییس کانون وکلای آذربایجان شرقی پنجشنبه در سالن اجتماعات پتروشیمی تبریز برگزار شد با استقبال گسترده قضات ،‌وکلا و حقوقدانان محلی رو به رو شد.

انتهای پیام/
تجلیل از استاد صفایی وظیفه تک تک حقوقدانان است/ در 42 سال گذشته حتی یک مورد مشکل مالی در کانون وکلا وجود نداشته است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار