دادستان عمومی و انقلاب سراب تاکید کرد:

ممنوع بودن هرگونه نظرسنجی در فضای مجازی در مورد نامزدهای انتخاباتی

1398/11/18 - 11:31 - کد خبر: 14055 نسخه چاپی

نصر: دادستان عمومی و انقلاب سراب گفت: هرگونه نظرسنجی در فضای مجازی یا سایت‌های اینترنتی در مورد نامزدهای انتخاباتی ممنوع بوده است.

به گزارش نصر، سید احمد علیانسب امروز در نشست مشترک با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: هرگونه نظرسنجی در فضای مجازی یا سایت‌های اینترنتی در مورد نامزدهای انتخاباتی ممنوع بوده و صرفاً نظرسنجی‌ها باید از طرف موسسات معتبر نظرسنجی صورت گیرد.
دادستان سراب، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی را به رعایت اخلاق و انصاف در انتخابات پیش‌رو دعوت و تاکید کرد: رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به برگزاری پرشور انتخابات کمک کنند و از طرفی با افزایش سواد انتخاباتی مردم و  تبیین وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی مردم را به سمت انتخاب آگاهانه و درست رهنمون کنند. 
عضو کارگروه پیشگیری از جرایم انتخاباتی با اشاره به قانون انتخابات تصریح کرد: مدت تبلیغات انتخاباتی در موعد قانونی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز به مدت هفت روز بوده و هرگونه تخطی از این قانون تخلف محسوب می‌شود.
دادستان سراب با بیان اینکه نامزدها و هواداران آنها نباید به تنش‌ها و اختلافات قومی، قبیله‌ای و مذهبی دامن بزنند، افزود: نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده در مورد تقسیمات کشوری خودداری کنند.
 وی یادآور شد: پیمانکاران منتسب به دولت و شرکت‌های دولتی حق ندارند از امکانات خود له یا علیه نامزدهای انتخاباتی استفاده کنند.
انتهای پیام/
ممنوع بودن هرگونه نظرسنجی در فضای مجازی در مورد نامزدهای انتخاباتی خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار