مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل؛

شهرک تخصصی آب سبلان قطب تولید آب معدنی کشور می‌شود

1398/11/17 - 16:15 - کد خبر: 14037 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک تخصصی آب سبلان واقع در شهرستان نیر به قطب تولید آب معدنی بسته‌بندی کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمد اهلی امروز در گفت و گو با خبرنگار از افتتاح دو طرح صنعتی و یک طرح عمرانی در شهرک تخصصی آب سبلان و ناحیه صنعتی شهرستان نیر خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی محصولات تولیدی این شهرک صنعتی از افزایش قابل توجهی برخوردار شده است.
وی با بیان اینکه تولیدات این شهرک صنعتی به نقاط مختلف کشور و کشورهای خارجی صادر می‌شود ادامه داد: آب این شهرک صنعتی از محل چشمه گورکور سبلان تامین می‌شود که یکی از پاک‌ترین و گواراترین آب‌های ایران و جهان است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی را از جمله وظایف ذاتی این شرکت دانست و گفت استان اردبیل دارای ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی فعال است که با افتتاح و بهره برداری از پروژه گازرسانی به ناحیه صنعتی نیر و هم اکنون تمام شهرک های صنعتی استان دارای گاز  طبیعی هستند.
اهلی با اشاره به افتتاح طرح‌های صنعتی در دهه فجر افزود: طرح صنعتی سیرآب سبلان با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۳۰ نفر در شهرک تخصصی آب سبلان و افتتاح واحد تولیدی آرین چوب آرتا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی  ۳۰ نفر  از جمله طرح های قابل  افتتاح در دهه فجر  است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی این استان برای رقابت در بازار جهانی به فناوری مدرن مجهز می‌شوند گفت:در این چارچوب واحدهای تولیدی و صنعتی استان با حمایت دولت و پرداخت تسهیلات بانکی دستگاه‌های خود را بروز و کیفیت محصولات را افزایش می‌دهند.
وی  بیان‌کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی آماده حمایت از واحدهای صنعتی در بحث آموزش است و تاکنون تعداد ۷۷ دوره آموزشی برای بیش از دو هزار و ۴۰۷ صنعتگر به میزان ۷۴۱هزار و ۴۱ نفر ساعت آموزش با سرفصل‌های متنوع در زمینه ارتقای مهارت شاغلان واحدهای صنعتی، موضوعات مدیریتی و منابع انسانی، توسعه بازار و کارآفرینی برگزار شده است.
بر اساس آمارهای موجود یک‌هزار و ۶۹ واحد تولیدی و صنعتی دارای پروانه در استان اردبیل وجود دارد که از این تعداد حدود ۷۵۵ واحد فعال و نیمه‌فعال هستند.
انتهای پیام/
شهرک تخصصی آب سبلان قطب تولید آب معدنی کشور می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار