بازدید مهندس مهدوی از نیروگاه حرارتی تبریز/

پایدار نگه داشتن تولید عین ایثار و جهاد است

1398/02/19 - 13:10 - کد خبر: 1399 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز گفت: پایدار نگه داشتن تولید در شرایط کنونی کشور، عین ایثار و جهاد است

به گزارش نصر، بهروز مهدوی در بازدید از نیروگاه حرارتی تبریز ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی مدیریت و عوامل شرکت تولید برق آذربایجان و نیروگاه، با بیان اینکه سیاست و رویکرد اصلی تلاشگران این عرصه بهره مندی دائمی و بدون وقفه مردم از نعمت برق است، اظهار داشت: پایداری و سرپا نگه داشتن تولید در چنین مجموعه هایی در شرایط کنونی کشور و اعمال تحریم های ناجوانمردانه، عین ایثار و جهاد است و باید مسئولین و مردم قدردان زحمات این عزیزان باشند.

فرماندار تبریز تاکید کرد: با توجه به سختی ها و مشقات تولید برق، بایستی اصحاب رسانه بخصوص صدا و سیما با انعکاس فرآیندهای تولید برق نسبت به آگاه سازی افکار عمومی اقدام کرده تا شاهد تاثیرات آن در مصرف بهینه و صرفه جویی توسط مصرف کنندگان باشیم.

وی توسعه فیزیکی مجموعه و ارتقاء تکنولوژی های مورد استفاده در نیروگاه را مهم ارزیابی کرد و افزود: دستیابی به این مهم نیازمند برنامه ریزی دقیق و آینده نگری است و در این راه فرمانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی آماده هر گونه همکاری، پیگیری و انعکاس مشکلات و خواسته های مجموعه می باشد.

ناصر معینی مدیرعامل شرکت تولید برق آذربایجان شرقی در این بازدید فرماندار تبریز را همراهی می نمود.

نیروگاه گازی و حراتی تبریز دارای دو واحد بخار با قدرت اسمی 368 مگاوات و قدرت تولیدی 350 مگاوات بوده و پیمانكار اصلی سازنده آن شركت آلستوم فرانسه می باشد . واحد یك بخار در سال 1365 و واحد دوم در سال 1368 راه اندازی و با شبكه پارالل شده است .

انتهای پیام/

پایدار نگه داشتن تولید عین ایثار و جهاد است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار