مدیرکانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان اردبیل؛

کانون پرورش فکری کودکان اردبیل رتبه نخست کشور را کسب کرد

1398/11/17 - 11:30 - کد خبر: 13987 نسخه چاپی

نصر: مدیرکانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان اردبیل گفت: این کانون برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت‌های خود موفق به کسب رتبه برتر کشور از لحاظ ارزشیابی عملکرد در سال جاری شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، زعفر احدزاده امروز در حاشیه برگزاری جشن انقلاب در کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان خلخال افزود: کسب ۴۰ عنوان برتر در جشنواره‌های مختلف توسط مربیان و کودکان عضو این کانون در سال‌جاری نتیجه تلاش وافر دست اندرکاران این کانون است.
وی اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجانان استان اردبیل در سال‌جاری علاوه بر کسب رتبه برتر کشوری در حوزه ارزشیابی عملکرد سالانه موفق به کسب رتبه برتر مالی در بین کانون های کشور درسال جاری شده است.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با بیان اینکه برنامه‌های  اجرا شده در طول امسال با حجم برنامه های برگزار شده طول دو سال گذشته کانون استان برابری می کند گفت: امسال این کانون موفق به برگزاری سه جشنواره قصه‌گویی ،هنرهای نمایشی و سرود و همچنین اجرای هفت مورد مهرواره از جمله مهرواره شاخص آب آورده های چوبی با هدف پیشگیری از الودگی‌های زیست محیطی در سطح این استان شده که این برنامه‌ها مورد توجه تهران قرار گرفت.
وی با تقدیر از تلاش مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان خلخال افزود: این مرکز از لحاط گسترش عملکرد و اجرای برنامه های کانون جز سه مرکز برتر استان اردبیل در بین ۲۳ مرکز وکانون فعال استان  در سال‌جاری انتخاب شد.
وی بیان کرد: حضور اعضای این کانون در  بیشتر جشنواره های استانی وکشوری و کسب عناوین برتر در این جشنواره‌ها حاکی از افزایش فعالیت‌های مربیان و اعضای این کانون در طول سال جاری واجرای برنامه‌های هدفمند در راستای برنامه‌های کانون کشور است.
احدزاده با گرامیداشت دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از برنامه‌ریزی برای اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در سطح کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در طول ایام دهه مبارک فجر امسال خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات نقاشی کودکان انقلاب ،برپایی نمایشگاه‌های دست سازه‌های کودکان ،کودکان ونقلاب اسلامی و ده‌ها برنامه دیگر از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام مبارک است.
انتهای پیام/
کانون پرورش فکری کودکان اردبیل رتبه نخست کشور را کسب کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار