در محل سازمان مدیریت پسماند برگزار شد؛

جلسه تشریح دفترچه پیمان خدمات به سرکارگران و ناظران مناطق

1398/11/17 - 09:23 - کد خبر: 13965 نسخه چاپی

نصر: جلسه هم اندیشی و تشریح بندهای دفترچه پیمان خدمات به سرکارگران و ناظران شهرداری‌های مناطق دهگانه تبریز با حضور رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر در سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

به گزارش نصر، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در این نشست گفت: گزارش نواقص شهری و تخلفات ساختمانی طبق قوانین درج شده در دفترچه پیمان خدمات، یکی از وظایف پاکبانان و ناظران سازمان است و امید داریم با جدیتی که مدیریت شهری در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در دستور کار قرار داده با کمک پاکبانان بتوانیم در حوزه شهرسازی نیز از تبعات حاشیه نشینی و ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری کنیم.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر نیز از راه اندازی نرم افزاری برای ثبت تخلفات ساختمانی بر روی نقشه اینترنتی خبر داد و گفت : طبق هماهنگی‌های صورت گرفته سعی داریم سیستمی ایجاد کنیم تا تمامی تخلفات ساختمانی صورت گرفته در حوزه هر یک از شهرداری‌های مناطق بر اساس گزارشات رسیده از طرف مردم، پاکبانان و ناظران در این سامانه ثبت شود تا از این به بعد شاهد برخوردهای سلیقه‌ای در این حوزه نباشیم.
بابایی اقدم در این نشست ضمن قدردانی از زحمات پاکبانان از ایشان  خواست تا در جلوگیری از تخلفات ساختمانی و هرچه بیشتر عملی شدن قوانین حوزه شهرسازی در سطح شهر برای ساختن تبریزی آرمانی با چشم‌اندازی زیبا از ساختمان‌ها و معابر منظم یاری رسان مدیریت شهری باشند.
اصغری در پایان این جلسه خاطر نشان کرد : هدف اصلی سازمان مدیریت پسماند آبادانی هرچه بیشتر تبریز است و در این راستا با یاری خداوند متعال پاکبانان خدوم و ناظران مناطق با تلاشی مضاعف این مسئولیت خطیر را به انجام برسانند.

انتهای پیام/
جلسه تشریح دفترچه پیمان خدمات به سرکارگران و ناظران مناطق نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار