برای نخستین بار در کشور و به میزبانی تبریز؛

مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ دواتلون داخل سالن قهرماني كشور برگزار شد

1398/11/17 - 09:17 - کد خبر: 13962 نسخه چاپی

نصر: نخستین دوره مسابقات قهرماني كشور و جایزه بزرگ دواتلون داخل سالن همزمان با دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی تبریز در سالن شهید علی آبادی برگزار شد.

به گزارش نصر، رئیس هیات ترای اتلون استان گفت: این دوره از مسابقات از صبح امروز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه در رده سنی بالای ۱۶ سال با شرکت بیش از ۶۰ ورزشکار از ۱۰ استان کشور در بخش مقدماتی به صورت سوپر اسپرینت (دو هزار متر دو در پیست داخل سالن، پنج هزار متر رکابزنی بر روی ترینر و مجددا هزار متر دو) آغاز شد و ورزشکاران در گروه های ۶ نفره با هم به رقابت پرداختند تا هشت ورزشکار برتر این مرحله راهی فینال شوند.
رنجکش افزود: در بخش فینال که عصر امروز برگزار شد هشت فینالیست این مسابقات در مسافت اسپرینت شامل پنج هزار متر دو در پیست داخل سالن، 20 هزار متر رکابزنی روی دوچرخه نصب شده بر ترینر و دو هزار و 600 متر دو به طور همزمان با هم به رقابت پرداختند و در پایان سیدمحمد حسینی از گلستان به مقام قهرمانی دست یافت و علیرضا صالحی فر از اصفهان و محمود مرادی از زنجان به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.
 در بخش تیمی این مسابقات نیز استان های اصفهان، زنجان و آذربایجان شرقی به ترتیب اول تا سوم شدند.
 در بخش جایزه بزرگ این دوره از رقابت ها ۳۰ ورزشکار شرکت داشتند که در این بخش نیز سید محمد حسینی از گلستان علاوه بر کسب نشان طلا و قهرمانی مسابقات، جایزه نقدی این مسابقات را هم از آن خود کرد. پس از وی صابر چرخی از آذربایجان شرقی و پویا احمدی از آذربایجان غربی دوم و سوم شدند.
در پایان مسابقات با حضور پزشکیان نائب رییس مجلس و سونیا اندیش نائب رییس شورای اسلامی تبریز به نفرات برتر جوایزی نفیس اهدا شد.این مسابقات با حمایت مالی شهرداری تبریز، شرکت سیلوان و شیرین وطن برگزار شد.
این مسابقات جمعه ۱۸ بهمن ماه با رقابت بخش بانوان ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام/
مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ دواتلون داخل سالن قهرماني كشور برگزار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار