رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان؛

اورژانس هوایی زنجان به یاری مادر باردار شتافت

1398/11/16 - 16:00 - کد خبر: 13933 نسخه چاپی

نصر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: اورژانس هوایی زنجان، جان مادر باردار از اهالی روستای دولت‌آباد شهرستان ابهر را نجات داد.

به گزارش نصر به نقل ایسنا، اصغر جعفری‌روحی در گفت‌وگویی در رابطه با امدادرسانی اورژانس هوایی زنجان به مادر باردار ابهری، اظهار کرد: اورژانس هوایی زنجان برای امدادرسانی به مادر باردار به پرواز درآمد.
این مادر از یکی از توابع شهرستان ابهر است.
وی در رابطه با جزئیات ماموریت اورژانس هوایی، افزود: در پی تماس با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات فوریت‌های پزشکی زنجان مبنی بر وضعیت اورژانسی مادر باردار که اهل روستای دولت‌آباد است و به دلیل بسته بودن راه‌های ارتباطی زمینی به آن منطقه، بالگرد اورژانس هوایی در ساعت ۱۱:۲۳ امروز به پرواز درآمد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان، با اشاره به اینکه مادر در وضعیت اورژانسی قرار داشته و نوزاد نیز در خطر بود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اورژانسی این مادر، در خطر بودن جان نوزاد و لزوم انتقال سریع آن به مرکز درمانی ماموریت اورژانس هوایی در شرایط دشوار و وضعیت جوی نامناسب، پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی مادر را برای انجام زایمان و درمان تخصصی به مرکز درمانی آیت‌الله موسوی زنجان منتقل کرد.
انتهای پیام/
اورژانس هوایی زنجان به یاری مادر باردار شتافت خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار