خبر/

بیژن کامکار با "گل های شمعدانی" به تبریز می آید/ برگزاری کنسرت مشترک با گروه دف نوازان حیران

1398/11/16 - 10:02 - کد خبر: 13869 نسخه چاپی

نصر: کنسرت "گل های شمعدانی" به خوانندگی استاد بیژن کامکار و مجتبی عسگری با همراهی گروه دف نوازان حیران، هفته دوم اسفند در تبریز برگزار می شود.

به گزارش نصر، گروه موسیقی پُل به سرپرستی و آهنگسازی مهران خلیلی، آواز استاد بیژن کامکار و مجتبی عسگری، با همراهی گروه دفنوازان حِیران به سرپرستی حامد علیپور، در تاریخ ۹ اسفند ماهِ سال جاری میهمان مخاطبان تبریزی در آمفی تئاتر پتروشیمیِ این شهر خواهند بود.
در کنسرت پیش روی گروه پُل که خلیلی سرپرستی، آهنگسازی و نوازندگی تار آن را بر عهده دارد، سهیل اله دادیان (تمبک)، سینا اله دادیان (کمانچه)، شهاب روحانی (کمانچه)، رضا راستی (عود)، بهنام‌زمانیان (دیوان، بم تار)، مهران‌شیران (سنتور) و علیرضا ولیپور (سازهای کوبه ای) به هنرنمایی پرداخته و دفنوازان حِیران به سرپرستی حامد علیپور نیز این هنرنمایی را تکمیل خواهند کرد. مهران فرهنگ، امیرحسین محمودی، بهنام علی عباسی، پویا زادمهر، امین امن الهی، هاله ناصردوست، ویدا فرزانه، آرشیدا کاظمی و هنرمند خردسال، سلنا پورسعید، دفنوازان این مجموعه هستند.
گروه موسیقی پل در آبان سالِ جاری نیز کنسرتی را به خوانندگی استاد کامکار و عسگری در اصفهان و پس از آن در آذر ماه در شهر گرگان بروی صحنه برده که با استقبال شایسته ای روبرو شد.
شایان ذکر است که کنسرت گل های شمعدانی از گروه موسیقی پل، در ساعت ۲۱ از تاریخ ۹ اسفند سالِ جاری در آمفی تئاتر پتروشیمی (مجتمع تفریحی و رفاهی پتروشیمی) تبریز برگزار می گردد و بهای بلیت های آن ۶۰ الی ۱۳۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. فروش بلیت های اینترنتی این کنسرت با قابلیت انتخاب صندلی، از امروز ۱۳ بهمنِ جاری در سایت اینجا آغاز شده است.

انتهای پیام/
بیژن کامکار با نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار