سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی؛

انقلاب اسلامی خودباوری در عرصه عمران و آبادانی را رقم زد

1398/11/16 - 10:00 - کد خبر: 13864 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و همت جامعه فنی و مهندسی کشور ما در عرصه سازندگی با قوت و قدرت به پیش رفت.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، صدیف بدری در گفت وگویی در اردبیل اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حضور صدها کارشناس و مهندس خارجی را در اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور شاهد بودیم اما به برکت انقلاب اسلامی و تکیه بر جوانان این مرز و بوم کشورمان در ریل توسعه قرار گرفته و پروژه‌های مختلف به دست مهندسان جوان در حال انجام است.
وی با بیان نمونه‌هایی از این پیشرفت و ترقی خاطرنشان کرد: از سدسازی گرفته تا احداث راه‌ها، توسعه بزرگراه‌ها، خطوط ریلی، فرودگاه‌ها و مجموعه‌های متعدد عمرانی و خدمات شهری در این 41 سال زمینه تحول را در کشور به وجود آورده و بیش از گذشته مردم امیدوار به دهه چهارم انقلاب هستند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در سایر حوزه‌ها نیز انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای حیرت‌انگیزی داشته که برجسته‌ترین آن استقلال و حفظ منافع ملی و همچنین آراستگی کشور به توان نیروهای داخلی و همچنین تقویت روحیه جهادی بوده که قطعا دشمنان را زمینگیر کرده است.
بدری با تبریک ایام فرخنده دهه فجر به عنوان عرصه نمایش اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران گفت: 22 بهمن امسال نقطه تاریخی و ماندگار در نمایش باصلابت ایرانیان خواهد بود که با کنار گذاشتن همه مشکلات و تنگناهای داخلی باردیگر با امام و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.
وی همچنین با تسلیت اربعین شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: نهال انقلاب به دست چنین شهیدان افتخارآفرین آبیاری شده و مردم ما همه سرمایه‌های مادی و معنوی کنونی خود را از برکت این خون‌ها و جانفشانی‌ها دارند.
بدری موعد دوم اسفند روز حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای برای انتخاب شایسته‌ترین افراد در تصدی مسئولیت نمایندگی مردم در قوه مقننه را یادآور شد و گفت: در تداوم 22 بهمن ملت ایران در دوم اسفند نیز حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد تا چشم همه دشمنان ایران به واسطه این حضور آگاهانه و مشتاقانه کور شود.
انتهای پیام/
انقلاب اسلامی خودباوری در عرصه عمران و آبادانی را رقم زد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار