حسن زاده تاکید کرد؛

مسئولان کشور فضا را برای حضور واحدهای تولیدی در بازارهای جهانی فراهم کنند

1398/02/19 - 11:33 - کد خبر: 1385 نسخه چاپی

نصر: عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: مسئولان کشور باید فضا را برای واحدهای تولیدی برای حضور در بازارهای جهانی فراهم کنند.

به گزارش نصر به نقل از ستاد اطلاع رسانی ششمین دوره معرفی برترین شرکت های منطقه غرب و شمالغرب کشور، "صمد حسن زاده" در ششمین همایش ایران تک در تبریز از تلاش سازمان مدیریت صنعتی کشور برای برگزاری مداوم این رویداد اقتصادی در تبریز تقدیر کرد و افزود: با برگزاری این طرح، شرکت های می توانند جایگاه خود را در فضای اقتصادی معین کنند و می توانند برای حضور در بازار جهانی برنامه ریزی کنند.
وی بر ضرورت بیشتر حضور تولیدکنندگان ایرانی در بازارهای جهانی با توجه به شرایط جدید اقتصادی کشور، تاکید کرد و گفت: مسئولان کشور باید فضا را برای واحدهای تولیدی برای حضور در بازارهای جهانی فراهم کنند.
رئیس سابق اتاق بازرگانی تبریز ادامه داد: حضور در بازارهای جهانی سرمایه گذاری طولانی مدت و برنامه ریزی درستی می خواهد و تولیدکنندگان ایرانی این توان را دارند.
حسن زاده به تشدید تحریم های یک جانبه و خصمانه امریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: ملت ما ملتی نجیب و آگاه هستند و این بحران ها را پشت سر خواهیم گذاشت و ما معتقدیم این بحران ها زودگذر هستند.

انتهای پیام/

مسئولان کشور فضا را برای حضور واحدهای تولیدی در بازارهای جهانی فراهم کنند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار