سرپرست راه‌آهن شمال‌غرب کشور خبر داد:

پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی در زنجان

1398/11/15 - 15:15 - کد خبر: 13832 نسخه چاپی

نصر: سرپرست راه‌آهن شمال‌غرب کشور گفت: بلیت‌های نوروزی ۱۵ بهمن‌ماه به شکل حضوری در در آژانس‌های مسافرتی پیش‌فروش می‌شوند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، علی خدایی در گفت‌وگویی اظهار کرد: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از ۱۴ بهمن‌ماه به شکل اینترنتی آغاز شده و از امروز ۱۵ بهمن‌ماه پیش‌فروش بلیت‌ها به شکل حضوری در آژانس‌های مسافرتی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نیمی از سهیمه بلیت‌های نورزوی به رزرو الکترونیکی و نیمی از آن به پیش‌فروش حضوری اختصاص دارد، عنوان کرد: در مجموع ظرفیت فروش بلیت‌های راه‌آهن برای جابه‌جایی مسافران از ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است.
سرپرست راه‌آهن شمال‌غرب کشور یادآور شد: هم‌وطنان در هر شهر و استانی می‌توانند بلیت هر مسیر دلخواه خود را برای سفرهای نوروزی خریداری کنند. در منطقه شمال‌غرب ظرفیت جدیدی در حمل و نقل ریلی برای نوروز افزوده نشده است.
این مسئول تعداد قطارهایی که روزانه به شکل رفت و برگشت در خطوط ریلی شمال‌غرب تردد می‌کنند را ۳۲ رام برشمرد و گفت: روزانه سه نوع قطار در خطوط ریلی شمال‌غرب به مقصد مشهد مسافران را جابه‌جا می‌کند که دو رام آن مستقیم از ایستگاه زنجان حرکت می‌کند.
خدایی به ارتقای کیفیت قطارها اشاره کرد و افزود: در مجموع پنج قطار پنج ستاره در کشور تردد دارند که یکی از آن‌ها متعلق به زنجان است و قطارهای چهار ستاره و سه ستاره نیز به مسافران خدمات ارائه می‌دهند. سال‌های گذشته ۶۰ درصد قطارها درجه دو و ۴۰ درصد درجه یک بودند که اکنون هر سه قطار مقصد مشهد، درجه یک و ستاره‌دار هستند.
وی با اشاره به تشکیل ستاد نوروزی، تصریح کرد: این ستاد، هم به ارائه خدمات داخل قطار نظارت می‌کند و هم در مبدأ بازدید انجام و نقاط قابل بهبود را با راهبران قطار تذکر می‌دهند.
سرپرست راه‌آهن شمال‌غرب کشور خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور در فروردین‌ماه، ساعت درج شده روی بلیت، از ساعت رسمی کشور تبعیت می‌کند و تغییری در ساعت بلیت‌ها انجام نمی‌شود.
انتهای پیام/
پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی در زنجان خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار