معاون اقتصادی استاندار:

شرکت های کوچک باید در شرکت های بزرگ ادغام شوند

1398/02/19 - 11:15 - کد خبر: 1383 نسخه چاپی

نصر: معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ما برای توسعه شرکت های بزرگ که بتوانند واحد های کوچک را در خود جا دهند کتار این عزیزان خواهیم بود و این جزو اولویت های اقتصادی استان در سال جاری خواهد بود.

به گزارش نصر به نقل از ستاد اطلاع رسانی ششمین دوره معرفی برترین شرکت های منطقه غرب و شمالغرب کشور، علی جهانگیری در ششمین همایش ایران تک در تبریز گفت: برگزاری مداوم این همایش افزایش بهره وری شرکت ها موثر خواهد بود.
وی افزود: امسال سال تولید رونق و تولید است. تولید همیشه مهم است اما طبق برنامه رسمی کشور پیش از پیش حائز اهمیت است به دلیل جنگ اقتصادی و تحریم ها مجبوریم به این امر توجه کنیم.
جهانگیری اضافه کرد: کارآفرینان مهم تر از تولید هستند و جامعه صنعت و تولید باید قدر خود را بدانند.
وی گفت: در استان بیش از آنکه دنبال سرمایه گذاری و کارآفرینی جدید باشیم باید به دنبال این باشیم که سرمایه گذاران و واحدهای موجود مشکلاتشان حل شود.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر دوستان در حوزه های مختلف برای دانش بنیان کردن شرکت ها برنامه داشته باشند و در این فضای جهانی پر رقابت باید با برنامه پیش روند.
جهانگیری افزود: اگر بخواهیم بازاری را به عنوان بازار صادرات در نظر بگیریم، باید محصول به لحاظ کمیت و کیفیت قابل توجه باشد. بنگاه های کوچک زیاد است ولی برای صادرات کافی نیستند.
وی گفت: ما برای توسعه شرکت های بزرگ که بتوانند واحد های کوچک را در خود جا دهند کتار این عزیزان خواهیم بود و این جزو اولویت های اقتصادی استان در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

شرکت های کوچک باید در شرکت های بزرگ ادغام شوند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار