مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی مسیر برگشت منطقه نمونه گردشگری فندقلو

1398/11/15 - 13:00 - کد خبر: 13812 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی مسیر برگشت منطقه نمونه گردشگری فندقلو در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، نادر فلاحی 15  بهمن در جلسه بررسی مشکلات مناطق نمونه گردشگری استان اظهار کرد: مسیر دسترسی به منطقه نمونه گردشگری فندقلو به علت یک طرفه بودن آن در زمان‌های پیک سفر جوابگوی نیاز گردشگران و مسافران نبود.
مدیرکل میراث فرهنگی استان ادامه داد:امسال با تاکید استاندار اردبیل و با همکاری فرمانداری شهرستان نمین و اداره کل منابع طبیعی مسیر برگشت برای این منطقه مورد بررسی قرار گرفت و بعد از بحث‌های کارشناسی و انتخاب مسیر با تامین منابع مالی از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل، احداث این مسیر در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه آغاز عملیات اجرایی این مسیر در دهه فجر امسال خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی انجام شده این پروژه تا پایان شهریور ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.
بنا به این گزارش، فلاحی با اینکه بخشی از اعتبار این پروژه از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور تامین خواهد شد، گفت: این مسیر به طول حدود چهار کیلومتر و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال انجام خواهد گرفت.
انتهای پیام/
آغاز عملیات اجرایی مسیر برگشت منطقه نمونه گردشگری فندقلو خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار