خبر/

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا منصوب شد

1398/11/15 - 13:06 - کد خبر: 13808 نسخه چاپی

نصر: طی حکمی از سوی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی پروین قبادی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا منصوب شد.

به گزارش نصر ، در این حکم آمده است : "نظر به سوابق و تجربه ی کاری و به استناد ماده ۹۴ قانون خدمات مدیریت کشوری، با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند منان و تعامل و هماهنگی با امام جمعه معزز، فرماندار محترم و مدیران اجرایی شهرستان و زیر نظر این اداره کل در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری تاثیرگذار و حمایت از اهالی فرهنگ و هنر موفق و موید باشید."
 

گفتنی است؛ پروین قبادی متولد ۱۳۵۹در شهرستان پارس آباد مغان و دانش آموخته ی دانشگاه علامه طباطبایی تهران در رشته علوم ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی و همچنین فارغ التحصیل رشته علوم ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علوم و تحقیقات اردبیل است.
وی به مدت ۱۲ سال به عنوان کارشناس در واحدهای امور سینمایی و سمعی و بصری، روابط عمومی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل فعالیت داشته است.
همچنین وی در طول این سالها به عنوان عضو کمیته ی تبلیغات و اطلاع رسانی در برگزاری نمایشگاه های سراسری کتاب اردبیل، جشنواره سراسری موسیقی آیینی غدیر، نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال، همایش سراسری مدیحه سرایی و چاووشی خوانی و همایش مناظرات رضوی از سری برنامه های جشنواره های سراسری رضوی، جشنواره استانی فیلم کوتاه مهر در اردبیل و .... و مشاور مدیر کل در حوزه ی امور بانوان اردبیل فعالیت داشته است . وی در یک دوره از جشنواره سراسری رضوی به عنوان رابط خبری برتر منتخب و از سوی دبیرخانه جشنواره سراسری حضرت امام رضا (ع) مستقر در مشهد الرضا تجلیل شد .
قبادی پیش از این انتصاب برای سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا در روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی مشغول خدمت بود.

انتهای پیام/
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا منصوب شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار