همزمان با ایام الله دهه فجر؛

چند طرح عمرانی و خدماتی در منطقه ارسباران افتتاح شد

1398/11/15 - 11:47 - کد خبر: 13793 نسخه چاپی

نصر: همزمان با ایام الله دهه فجر، چندین طرح عمرانی و خدماتی با حضور مسئولان، در شهرستان‌های اهر، هریس، کلیبر و هوراند افتتاح شد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، افتتاح دبستان دو کلاسه مشارکتی روستای دیزبین اهر در زمینی به متراژ 100 متر مربع با هزینه بالغ بر 16 میلیارد ریال، دو واحد مرغداری گوشتی ۴۰ هزار قطعه‌ای با ۴۵ میلیارد ریال، اولین گلخانه کوچک مقیاس در منطقه ارسباران با مساحت 1700 متر مربع در اراضی روستای یخفروزان شهرستان اهر و بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی و آسفالت معابر روستایی با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال است.
با حضور مسئولان شهرستان هریس نیز 37 طرح عمران روستایی و آبرسانی با بیش از 500 میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.
آب‌رسانی به شهر آبش‌احمد با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی، بهره برداری از راه روستایی چناق به طول دو کیلومتر و با هزینه‌ی هفت میلیارد ریالی و همچنین کلنگ زنی پروژه‌ی مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی و حفر چاه عمیق شهر آبش‌احمد از جمله این طرح‌ها بود.
همچنین با حضور مسئولان شهرستان هوراند نیز 9 طرح عمران و خدماتی از جمله، طرح آبرسانی و احداث مخزن به روستای ازناب با هزینه دو میلیارد ریالی، افتتاح روکش آسفالت محور هوراند با هزینه هشت میلیارد ریالی، افتتاح پنج خانه محروم با هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی، احداث و بهسازی کانال روستایی با هزینه دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی، زیرسازی و احداث جدول کشی معابر روستایی با هزینه ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
چند طرح عمرانی و خدماتی در منطقه ارسباران افتتاح شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار