مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد:

کولاک شدید در محورهای جنوب آذربایجان غربی/احتمال سقوط بهمن

1398/11/15 - 11:42 - کد خبر: 13791 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از وقوع کولاک شدید در محورهای ارتباطی جنوب آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، ارسلان شکری در گفت وگو با خبرنگار با بیان اینکه امروز به دلیل وزش باد شدید شاهد وقوع کولاک در محورهای ارتباطی جنوب استان از جمله مهاباد هستیم افزود: وقوع کولاک از صبح امروز آغاز شده و تردد در محورهای جنوب استان را با مشکل مواجه کرده است.
وی از احتمال وقوع بهمن در برخی محورهای جنوب استان خبر داد و افزود: در حال حاضر به دلیل کولاک شدید در گردنه‌های ارتباطی جنوبی استان توصیه می‌شود رانندگان ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ نکات ایمنی را رعایت کنند.
شکری اضافه کرد: کولاک شدید در گردنه «قره‌بلاغ» در محور مهاباد - بوکان (جاده برهان)، گردنه «زمزیران» در محور مهاباد - سردشت و گردنه «خوله‌پوله» در محور روستایی «میرسه»، تردد خودروها را با مشکل مواجه و رانندگان را مجبور به استفاده از زنجیرچرخ کرده است.
وی با بیان اینکه تلاش راهداران جهت بازگشایی راه‌های مسدود شده روستایی ادامه دارد افزود: در حال حاضر به دلیل وجود کولاک شدید در گردنه‌های قوری گل، شاه بندلو و علی مردان در محورهای مواصلاتی این شهرستان به رانندگان توصیه می‌شود مجهز به زنجیر چرخ و وسایل ایمنی بوده باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کولاک شدید راه ارتباطی ۱۵ روستا در چالدران را مسدود کرد افزود: کولاک از صبح امروز در شهرستان چالدران شروع شده و هم اکنون نیز ادامه دارد باعث مسدود شدن راه ارتباطی ۱۵ روستا در بخش‌های مرکزی و دشتک چالدران شد.
وی با تاکید بر اینکه در چند نقطه گردنه «زمزیران» به دلیل انباشت برف سنگین احتمال سقوط بهمن نیز وجود دارد عنوان کرد: با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری در چند روز گذشته راه دسترسی ۴۰ روستای شهرستان بازگشایی شد اما راه پنج روستا در محور «جانداران» و «چومل» برای چهارمین روز پیاپی به علت بارش برف مسدود است.
شکری با بیان اینکه راهداران در ۶۸ راهدارخانه استان مستقر بوده و مشغول ارائه خدمات هستند گفت: رانندگانی که قصد تردد از محورهای ارتباطی استان را دارند قبل از سفر وضعیت راه‌های را از شماره ۱۴۱ مدیریت راه‌های استان جویا شوند.
انتهای پیام/
کولاک شدید در محورهای جنوب آذربایجان غربی/احتمال سقوط بهمن خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار