خبر/

طیبی: چرا باید حق من در تیم ملی تنیس باویلچر خورده شود؟

1398/11/15 - 11:20 - کد خبر: 13784 نسخه چاپی

نصر: عضو تیم تنیس باویلچر ایران گفت: نمی‌دانم چه کاری انجام داده‌ام که رئیس انجمن تنیس باویلچر اینقدر راحت حقم را نادیده می‌گیرد.

به گزارش نصر، مهدی طیبی در گفت‌وگویی در خصوص عدم اعزام خود به مسابقات مقدماتی جام‌جهانی در رشته تنیس باویلچر اظهار داشت: من در اواخر آذرماه در مسابقات انتخابی تیم ملی توانستم به عنوان چهارمی برسم و با توجه به این اتفاق یک سری مکاتباتی صورت گرفت تا من به همراه پنج تنیسور دیگر به مقدماتی جام‌جهانی اعزام شویم.
وی ادامه داد: با وجود اینکه تمام مدارک خودم را به مسئولان انجمن تنیس باویلچر ارائه داده بودم اما به یک باره و به طور ناگهانی درست یک روز پیش از اعزام تیم به مالزی رئیس انجمن با من تماس گرفت و در آن به من اعلام کرد به دلایل شخصی دوست ندارد من را همراه با تیم اعزام کند و با این کارش ظلم بزرگی را در حق من انجام داد.
عضو تیم تنیس باویلچر ایران افزود: پیش از این هم سابقه داشته بود مسئولان به راحتی هر چه تمام‌تر حق من را بخورند به نحوی که با وجود قرار داشتن نامم در لیست تیم ملی، اما از اعزام من به بازی‌های پاراآسیایی اینچئون و جام‌جهانی ترکیه هم خودداری کرده بودند.
اما این بار با مشاهدات این اتفاق، کاسه صبرم واقعأ لبریز شده است. متاسفانه ورزش برای من یک سرطان شده و نمی‌توانم آن را رها کنم. چرا باید حق من خورده شود؟
طیبی در پایان خاطرنشان کرد: امیر ابراهیمی رئیس انجمن تنیس باویلچر با من تماس گرفت و عنوان کرد تمایلی ندارد تا من را با تیم بفرستد و اگر شکایتی دارم برای او نامه بنویسیم، اما من این مسئله را قبول نکردم.
می‌خواهم نامه‌ای را به نامنی سرپرست فدراسیون تنیس ارسال کنم.
انتهای پیام/
طیبی: چرا باید حق من در تیم ملی تنیس باویلچر خورده شود؟ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار